برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر اسلامشهر
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۴۲ ۱۷۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر اسلامشهر

برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر اسلامشهر

طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهر اسلامشهر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که با مشارکت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین و خیر مقدم به اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: نامگذاری هفدهم مرداد ماه روز شهادت شهید صارمی به نام روز خبرنگار، یادآور مسئولیت پذیری و تعهد و فداکاری خبرنگاران شریفی است که با نثار جان خود پیام رسان جبهه حق علیه باطل بوده و با تاسی از نهضت حسینی همواره در مسیر روشنگری و آگاه سازی پیش قدم بوده اند و در این راستا از همه اصحاب رسانه انتظار می رود که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای عرصه رسانه باشند.

➕وی در ادامه گفت: در برخی مواقع یک خبرنگار می تواند با یک تیتر در تاریخ ماندگار باشد و این موضوع اهمیت حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جامعه نشان می دهد.

➕در ادامه برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و فرماندار و سایر مسئولین در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات ایشان رهنمودهایی را ارائه نمودند.

➕حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و خیر مقدم به اصحاب رسانه، اظهار کرد: تقارن روز عاشورای حسینی امسال با روز خبرنگار، تقارن معنادار و خوبی بوده که تاکید بر پیام رسانی و بیان حق و حقانیت داشته است و جمله معروف «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» با اشاره به این موضوع که اگر پیام رسانی حضرت زینب(س) نبود هم اکنون عاشورا در یادها و خاطره ها نبود موید این موضوع می باشد.

➕حبیبی در ادامه ضمن شفاف سازی در خصوص برخی درخواست ها و نقطه نظرات حاضرین، به ارتباط سازنده خبرنگاران و مسئولین و تاثیر اصحاب رسانه در همسو نمودن مردم با برنامه های شهری اشاره نمود و از خبرنگاران خواست در این مسیر یاور و همراه مسئولین باشند.

➕محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشر اخبار و تنویر افکار عمومی قدردانی نمود.

آدرس کوتاه شده: