طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی توسط سازمان پسماند
شنبه, ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰ ۱۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی توسط سازمان پسماند

طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی توسط سازمان پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند از طرح جمع آوری و بازیافت پسماند الکتریکی و الکترونیکی توسط این سازمان خبرداد

به گزارش مرکزارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ با هدف جمع اوری پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی و در راستای ارتقاء فرهنگ تفکیک پسماند ،بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند به تشریح برنامه های آتی این سازمان پرداخته و توضیحاتی ارائه کردند که مختصرا به آنها اشاره می گردد.

بهزاد بذرگری در توضیح این خبر گفت : سازمان مدیریت پسماندشهرداری اسلامشهر در نظر دارد در راستای ارتقاء فرهنگ تفکیک پسماند و همچنین حفاظت از محیط زیست ، اقدام به جمع آوری و بازیافت پسماند های الکتریکی و الکترونیکی با بهره گیری از تجارب متخصصین امر نماید .

لذا شهروندان گرامی می توانند ، در صورت داشتن انواع باتریها،لامپ، تلفن همراه ، اجزای رایانه ای و ... نسبت به تحویل آن در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 14 به کانکس مستقر در سازمان‌ مدیریت پسماند به نشانی انتهای خیابان صیاد شیرازی ، پ 32 مراجعه نمایند و مشوق های جایگزین را دریافت نمایند .

همچنین در ادامه افزود به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این طرح این سازمان برنامه هایی از قبیل برگزاری کلاس ، کارگاه آموزشی ، توزیع بروشور و تراکت ، نصب بنر در سطح شهر و آموزش مجازی به شهروندان از طریق شبکه های اجتماعی در قالب بروشور ، پوستر، کلیپ ، موشن گرافی و... ارائه می گردد .

شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره 56368070 داخلی 105 روابط عمومی سازمان تماس حاصل فرمایند.

آدرس کوتاه شده: