ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به موضوعات حریم اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷ ۱۹۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به موضوعات حریم اسلامشهر

ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به موضوعات حریم اسلامشهر

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و هفتمین نشست رسمی شورا خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به موضوع حریم شهر اسلامشهر و صیانت از حقوق مردم شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و هفتمین نشست رسمی شورا که با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک ایام دهه اول ماه ذی الحجه اظهار داشت: ما میراث دار اعضای شورا در سنوات گذشته ایم که زحمات زیادی برای حفظ حریم اسلامشهر کشیدند و وظیفه داریم از حقوق مردم در این زمینه صیانت کنیم و بهتر است کارگروهی تخصصی برای حفظ حریم شهر تشکیل شود.

➕وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم اسلامشهر به استناد مصوبه شورای عالی معماری شهرسازی و دیگر مستندات موجود حریم اسلامشهر پیگیر این موضوع خواهم بود و با کمک شهردار و دیگر مسئولین تمام راهکارها برای حفظ حریم شهر و منافع مردم را به کار می گیریم.

➕سلیمی با تاکید بر اینکه یکی از کارهای خوبی که در گذشته و در شورای پنجم ویژه و با جدیت بیشتر دنبال شده واگذاری بعضی از موضوعات به بخش خصوصی بوده، بیان کرد: شورای پنجم با برون سپاری ها که شاید به دلایل متعدد حاشیه امن و منافع برخی افراد را به خطر می‌انداخت، محکم ایستادند و با فهم دقیق مسئله این عمل خیر را انجام دادند و شهرداری هم بر این موضوع نظارت عالیه داشت.

➕رئیس شورای شهر اسلامشهر ادامه داد: در شورای ششم نیز چندین مورد واگذاری به بخش خصوصی بوده که در دستورالعمل بودجه هم به آنها اشاره شده تا درآمد پایداری برای سازمانهای شهرداری ایجاد شود تا به صورت توانمند و قابل قبول به فعالیت خود ادامه داده و طرح های فاخری را با توجه به ظرفیت شهرستان و فلسفه وجودی سازمان مربوطه داشته باشند.

➕وی با بیان اینکه شورای ششم در راستای کمک به شهروندان و افزایش درآمد پایدار برای شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در این راستا کمک میکنیم شهرداری و سازمان ها بتوانند نظارت عالیه بر موضوعات برون‌سپاری داشته باشند تا درآمد پایداری برای شهر ایجاد شود که مشکل اساسی و اصلی امروز بسیاری از مجموعه های مدیریت شهری در کشور است.

➕گفتنی است در بیست و هفتمین نشست رسمی شورا 8 لایحه مطرح شد که همگی به تصویب رسید و همچنین نامه فرمانداری اسلامشهر موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات بیست و پنجمین نشست رسمی شورا هم قرائت و مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: