اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی، مذهبی از عید قربان تا غدیر
شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱ ۲۰۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی، مذهبی از عید قربان تا غدیر

اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی، مذهبی از عید قربان تا غدیر

همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی در سطح شهر برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عید سعید قربان تا غدیر، سازمان فرهنگی با مشارکت و همکاری پایگاه های بسیج و محلات اقدام به برگزاری بیش از 80 برنامه فرهنگی و مذهبی در بوستانها و محلات اسلامشهر می نماید.

➕وی در ادامه به برگزاری جنگ شادی در 20 بوستان و محله شهرستان اسلامشهر اشاره کرد و گفت: از شب عید قربان تا روز عید غدیر به مدت 10 شب در بوستان های سطح شهر جنگ شادی با برنامه های متنوع فرهنگی اعم از؛ مدیحه سرایی، سرود، اجرای تئاتر، استند آپ کمدی، مرشد خوانی، شعبده بازی و مسابقه با حضور شهروندان برگزار خواهد شد.

➕میرزاپور در ادامه به مشارکت در برگزاری کاروان های شادی و ایستگاه های صلواتی و طبخ غذای روز غدیر پرداخت و گفت: سازمان فرهنگی علاوه بر برگزاری جنگ های شادی در بوستان ها و آذین بندی شهر، اقدام به مشارکت در برگزاری 10 کاروان شادی و بیش از 40 ایستگاه صلواتی و همچنین مشارکت در برنامه طبخ غذای در روز عید غدیر نموده است.

➕رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در پایان به برگزاری غرفه های فرهنگی مذهبی در بوستان ها اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری مراسم های جنگ شادی در 5 بوستان؛ ندایی، توحید، 22 بهمن، شهدای گمنام مسکن مهر و نواب، تعداد 12 غرفه فرهنگی، مذهبی و... جهت ارائه خدمات به شهروندان اسلامشهری، برگزار خواهد شد که شامل غرفه کودک، ورزش و سلامت، مشاوره و طب سنتی، جبهه مقاومت اسلامی، ریحانه شو، فروش و دوخت چادر، میز خدمت، اقتصاد مقاومتی جهت عرضه محصولات خانگی، هنر در خانه، مشاوره حقوقی و خانواده، ایستگاه صلواتی، بهداشت و جمعیت می باشد.

آدرس کوتاه شده: