رئیس شورای اسلامی شهر:وظیفه ما توجه به مردم و مردمداری است
چهارشنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۱۴ ۲۹۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
رئیس شورای اسلامی شهر:وظیفه ما توجه به مردم و مردمداری است

رئیس شورای اسلامی شهر:وظیفه ما توجه به مردم و مردمداری است

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: در شرایط کنونی توجه به مردم، مردم داری و تامین آرامش روانی و آسایش آنان وظیفه ما مسئولین است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و هشتمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به اینکه توجه به مردم و مردمداری از اصول دینی ماست، اظهار داشت: در اصل 6 قانون اساسی که همه امورات کشور را مشخص کرده، اگر بر محوریت عملکردی وظایف دستگاه‌ها و قوا بنگریم و به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری توجه کنیم، می‌بینیم توجه به امور و مردمداری هم از اصول دینی ما و هم از شرایط جمهوریت است.

➕وی افزود: بر ما لازم است که در این شرایط تمام برنامه‌ریزی‌ها معطوف به تامین آرامش روانی و آسایش مردم باشد و از تمام سازمانهای تحت مدیریت شهری که در این راستا حرکت می کنند سپاسگزاریم.

➕سلیمی تاکید کرد: درک درست از مقتضیات زمان بسیار مهم است و در این شرایط سخت همه مدیران باید سعه‌صدر بیشتری داشته باشند تا این امر مهم بهتر محقق شود.

➕رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به بازدید اعضای هیئت رئیسه مجلس در روزهای اخیر از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر گفت: بسیاری از پروژه های در حال اجرا در اسلامشهر که از ادوار گذشته آغاز شده، در شورای ششم با جدیت ادامه دارد و در روزهای اخیر طی بازدیدی که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر داشتند، قول مساعد دادند که در بودجه ملی برای پیشرفت بیشتر، بهتر و سریعتر این پروژه ها یاری رسانند.

➕وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم از فرماندار و دکتر شریفیان نماینده حوزه انتخابیه که به طور ویژه مسائل اسلامشهر را پیگیری می‌کنند و شهردار که مجدانه برای تحقق پروژه ها زحمت می کشند تشکر می کنیم.

➕سلیمی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: ما باید از ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) درسهای زیادی بگیریم، از هر دیدگاه و زاویه ای که به محرم بنگریم قابل بهره‌برداری است مخصوصاً عاشورا که همواره بر تارک و پیشانی دنیا می درخشد، از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که در دهه ولایت و امامت برنامه های مطرح و خوبی داشتند می‌خواهم تا ایام محرم نیز در شهر اسلامشهر که مردم شهید پرور و حسینی دارد، نمود بیشتری پیدا کند.

➕گفتنی است در بیست و هفتمین نشست رسمی شورا 5 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که همگی مصوب و تنها یک لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی ورزشی ارجاع شد و همچنین نامه های فرمانداری موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات بیست و ششمین و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نیز به اطلاع اعضا رسید و لایحه دو فوریتی شهرداری در خصوص صدور مجوز سازمان حمل و نقل بار مسافر مبنی بر رایگان نمودن کرایه اتوبوس های فعال در خطوط در روز عید غدیر مطرح و مصوب شد.

آدرس کوتاه شده: