بیانیه شهردار اسلامشهر در خصوص اظهارات رسانه‌ای اخیر
چهارشنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۸ ۲۹۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
بیانیه شهردار اسلامشهر در خصوص اظهارات رسانه‌ای اخیر

بیانیه شهردار اسلامشهر در خصوص اظهارات رسانه‌ای اخیر

اتحاد بین شورا و شهرداری، مهمترین ابزار خدمت به مردم نجیب اسلامشهر


شهروندان گرانقدر اسلامشهر؛ با سلام و تجدید احترام به پیشگاه گرانقدر شما بزرگواران و ولی‌نعمتان خادمان این دیار، با توجه به انتشار برخی مطالب اخیر رسانه‌ای پیرامون مسائل مربوط به شورا و شهرداری اسلامشهر، نکات زیر را به استحضار می‌رساند:

1. ضمن برائت از هرگونه اظهار نظر رسانه‌ای عرض می شود که شهرداری اسلامشهر رسانه‌های رسمی خود را دارد و بنده به عنوان خدمتگزار مردم نه تنها صفحات شخصی و رسمی در فضای مجازی و رسانه‌ای دارم بلکه در امور مختلف و موضوعات شهری و دغدغه ها به صورت مداوم در حال اطلاع رسانی رسمی هستم. اگر موضوعی باشد که ضرورت اطلاع رسانی عمومی پیدا کند به طور حتم با استفاده از همین رسانه ها به اطلاع مردم خواهم رساند.

2. اینجانب ضمن اعلام برائت از هرگونه مطلب و محتوای رسانه‌ای منتشر شده درباره فضای شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر، به اطلاع مردم عزیز می‌رسانم، رسانه‌ها به صورت مستقل اجازه دارند در باب مسائل و موضوعات مختلف شهر و کشور اظهار نظر و تولید محتوا کنند. اما یقینا این شهرداری و بنده هیچگونه اشراف و اطلاعاتی نسبت به محتوای رسانه ها نداشته و هرگز آنها را تایید نکرده و نمیکنم.

3. اعضای محترم شورای اسلامی شهر، نمایندگان طیف وسیعی از مردم شریف این شهر عزیز هستند. این عزیزان نه تنها کسانی هستند که بنده افتخار همسنگری با آنها در خدمت به مردم شریف اسلامشهر را دارم، بلکه به واسطه فرصتی که این عزیزان به بنده عنایت کرده اند و اعتمادی که از سر لطف داشته اند یک سال است توانسته ام ردای خدمتگزاری مردم در این سنگر مهم را بر تن کنم. بنده که با افتخار خودم را فرزند اسلامشهر عزیز می‌دانم به واسطه این فرصت ارزشمند، خود را رهین تمامی نمایندگان مردم در پارلمان شهر می‌دانم و بر همین اساس باور دارم که اوج بی اخلاقی خواهد بود اگر بخواهم رسانه ها را به هر شکلی و با هر وسیله ای و با هر محتوایی برای نقد و گلایه از این بزرگواران به کار بگیرم.

4. ضمن برائت مجدد از تمامی مطالب و محتواهای رسانه ای که به تازگی و یا در ایام متأخر نسبت به اعضای گرانقدر شورای اسلامی شهر منتشر شده، با احترام به حق آزادی رسانه ها در بیان مطالب، انتشار هرگونه مطلب و محتوا که بخواهد فضای گرم و پرامید خدمت به مردم اسلامشهر را مخدوش و برادری ها و دوستی ها را کم‌رنگ و مسیر خدمت به مردم را با چالش روبه رو کند، محکوم می‌کنم و از تمامی رسانه ها می‌خواهم تا قبل از انتشار و انعکاس هر مطلب از صحت و درستی آن اطلاع حاصل کنند.

5. در پایان ضمن قدردانی از اعتماد و همراهی های دلسوزانه و مشفقانه عزیزانم در شورای اسلامی شهر اسلامشهر و قدردانی و تشکر از برادری ها و همدلی های خالصانه و راهگشای معمرین و متاثرین و مسئولین ذی مدخل و دلسوز شهر، و همچنین سپاسگزاری از مردم قدرشناس و همه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ شهرداری اسلامشهر، یادآور می‌شوم فرصت خدمتی که این روزها در اختیار بنده قرار گرفته به لطف اعتماد اعضای محترم شورای شهر بوده و به طور حتم مادامی که این عزیزان مصلحت بدانند این فرصت در اختیار بنده به عنوان فرزند این شهر عزیز باشد، با تمام جان، با تمام وجود و با هرچه در توان دارم آن را غنیمت شمرده و اجازه نخواهم داد اقدامات نسنجیده آن را مکدر و مغشوش کند؛ بی شک همگی در این آزمون بزرگ بندگی در بارگاه الهی باید پاسخگوی فرصتها و لحظه های خدمت باشیم.

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: