برگزاری اولین آئین پیاده روی اربعین حسینی در اسلامشهر
یکشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳ ۶۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری اولین آئین پیاده روی اربعین حسینی در اسلامشهر

برگزاری اولین آئین پیاده روی اربعین حسینی در اسلامشهر

همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)، آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با پیروی از پیاده روی میلیونی نجف و کربلا، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و با مشارکت و همکاری ستاد اربعین و پایگاه های بسیج، برای اولین بار در اسلامشهر برگزار شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، صبح روز گذشته با حضور حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر و جمعی از مسئولین شهری و آحاد مردم برگزار شد و دلدادگان امام حسین (ع)، از مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و مزار شهدای گمنام شهرک قائمیه اسلامشهر به سمت حرم مطهر امامزاده عقیل (ع) پیاده روی نمودند.

➕همچنین این مراسم معنوی با حضور عزاداران حسینی در کلیه مساجد برخی محله های منطقه یک به سمت امامزاده اسماعیل (ع) چیچکلو نیز به شکل با شکوهی برگزار شد.

➕ شایان ذکر است، برپایی 8 ایستگاه صلواتی و غرفه کودک و پذیرایی در طول مسیر راهپیمایی، ارائه اقلام و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، تهیه و طبخ 4 هزار اطعام برای عزاداران حسینی و برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین از دیگر تدابیر و تمهیدات سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر جهت ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بود.

آدرس کوتاه شده: