کاهش بار ترافیکی شهر با اتمام پروژه کمربندی شمالی و 24 متری کنار گذرراه آهن
چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶ ۱۰۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کاهش بار ترافیکی شهر با اتمام پروژه کمربندی شمالی و 24 متری کنار گذرراه آهن

کاهش بار ترافیکی شهر با اتمام پروژه کمربندی شمالی و 24 متری کنار گذرراه آهن

بهزاد شعبانی، مدیر منطقه یک شهرداری ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول منطقه یک درشش ماهه نخست سال پروژه های در حال اجرا ی منطقه را یکی از پروژه های مهم وکارگشای شهرستان برشمرد .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، بهزاد شعبانی مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر ضمن اشاره به فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در طی ماههای اخیر در منطقه یک اسلامشهر به چند پروژه مهم در سطح منطقه اشاره و گفت :اجرای کمربندی شمالی و 24 متری کنار گذر ریل راه آهن از پروژه های مهم وکارگشای شهرستان است که تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه در کاهش بخش عظیمی از بار ترافیکی اسلامشهر نقش بسزایی خواهد داشت .

➕وی همچنین افزود: این پروژه ها با نظارت دقیق و مستمر اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار اسلامشهر ومعاونت فنی و عمرانی شهردای در حال اجرا می باشد و بصورت مستمر و هفتگی گزارش پیشرفت پروژه ها ارئه و بحمدالله تا کنون خللی در روند پیشرفت نداشته و با تمام توان کار ها پیگیری میشود.

➕ لازم به ذکر است در همین راستا املاک و اراضی که در طرح مذکور واقع شده بودند برابرقوانین جاری و تعامل و توافق با مالکین قسمت عمده کار و توافق و تملک و ازاد سازی انجام و مابقی کار در دست اقدام است .

➕مدیر منطقه یک اشاره ای هم به آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه داشته و گفت : در پخش آسفالت مکانیزه پیشرو مناطق ششگانه اسلامشهر بوده ایم ، بطوریکه از ابتدای سال جاری تا کنون در خصوص ساماندهی معابر عمومی 5 هزار و 200 متر مربع آسفالت مکانیزه و دستی ، 1420متر مربع زیر سازی معابر، بالغ بر 2650 متر مربع همسطح سازی پیاده رو(کفپوش) و بالغ بر 9642 مترطول جدولگذاری صورت گرفته است که در مجموع یک اتفاق بزرگ در خصوص ساماندهی معابر عمومی منطقه محسوب می گردد.

آدرس کوتاه شده: