تحقق 82 درصدی بودجه شش ماهه نخست سال جاری شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۴۰ ۱۴۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تحقق 82 درصدی بودجه شش ماهه نخست سال جاری شهرداری اسلامشهر

تحقق 82 درصدی بودجه شش ماهه نخست سال جاری شهرداری اسلامشهر

شهردار اسلامشهر از تحقق یافتن 82 درصد از بودجه شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در سی و چهارمین نشست رسمی شورا که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر که پشتیبان اجرایی مجموعه شهرداری هستند، اظهار داشت: اگر اتفاق خوبی در شهر افتاده قطعاً اعضای شورا موثر بوده اند و با حضور شورای یکدست و بی‌حاشیه مجموعه مدیریت شهری توانسته کارهای بزرگی به انجام برساند.

➕وی گفت: امروز که سازمان میادین و مشاغل شهری طی سال 1401 با افزایش درآمد در حدود 400 درصدی می تواند هزینه سازمان دیگر را هم تامین کند نشان از وجود ید واحده در مجموعه مدیریت شهری است.

➕حمیدی با اشاره به پروژه اصلاح هندسی میدان نماز تاکید کرد: این پروژه دارای 4 تقاطع غیر همسطح است که مراحل طراحی آن در حال انجام و شرکت مشاور تا یک ماه آینده طرح تهیه شده را تحویل شهرداری می دهد که پس از تایید و اخذ مجوز از شورا مرحله برگزاری مناقصه تعیین و نحوه انجام کار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

➕شهردار اسلامشهر در خصوص طرح اصلاح هندسی میدان قائم(عج) نیز افزود: مطالعات طرح اصلاح هندسی میدان قائم انجام شده و درصورت همکاری بیشتر شهرستان بهارستان این طرح در صورت اجرا مانند اصلاح هندسی میدان نماز بسیار اثرگذار بوده و بار ترافیکی مسیر را کاهش میدهد.

➕وی با اشاره به لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص تصویب بیلان و عملکرد مالی شهرداری اسلامشهر و سازمانهای تابعه خاطرنشان کرد: بیلان و عملکرد تجمیعی شش ماهه اول سال 1401 شامل درآمدها و هزینه ها به تفکیک فصول اقتصادی، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی شهرداری اسلامشهر و سازمان های تابعه و پرداخت هزینه در حدود اعتبارات بودجه مصوب تنظیم گردیده و 82 درصد از بودجه شش ماهه نخست سال 1401 تحقق یافته است.

آدرس کوتاه شده: