سفر پربار رییس جمهور به اسلامشهر
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۲ ۱۷۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
سفر پربار رییس جمهور به اسلامشهر

سفر پربار رییس جمهور به اسلامشهر

صبح امروز سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران و به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اسلامشهر، وارد این شهرستان شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، رییس جمهور در ابتدا با بازدید از روند عملیات اجرایی بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان، از تداوم اجرای این پروژه طی یک سال گذشته قدردانی کرد و بر تسریع در تکمیل پروژه جهت بهره برداری شهروندان تاکید کرد.

در ادامه رییس جمهور با حضور در ایستگاه مترو میدان نماز، بازدیدی از روند احداث و پیشرفت این پروژه ملی داشت و با توضیحات مسئولان شهری در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت و در خصوص تامین منابع مالی این پروژه قول مساعد داده شد.

آیت الله رییسی پس از حضور در شورای اداری شهرستان که با همراهی استاندار و مقامات شهرستانی برگزار شد، در جمع مردم اسلامشهر در سالن ورزشی آپرین حاضر شد و طی سخنرانی خود خبرهایی از پیگیری پروژه ها های کلان این شهرستان از جمله تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی، تامین منابع مالی پروژه مترو اسلامشهر، پیگیری در خصوص رفع مشکلات احداث کمربندی شمالی شهر در توافقات با راه آهن، احداث بندر خشک آپرین و ... به شهروندان داد.     

 
 
 
 
 
 
آدرس کوتاه شده: