جلسه توجیهی جشنواره بچه های ایران ویژه مدیران مدارس
پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶ ۱۴۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه توجیهی جشنواره بچه های ایران ویژه مدیران مدارس

جلسه توجیهی جشنواره بچه های ایران ویژه مدیران مدارس

حجت الاسلام میرزاپور، رئیس ستاد جشنواره بچه‌های ایران به تشریح و چگونگی اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان در اسلامشهر پرداخت.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام میرزاپور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و رئیس ستاد جشنواره بچه‌های ایران، مرتضی خانعلی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر، و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارس ابتدایی در سالن اجتماعات استاد شهریار برگزار شد.

➕ حجت الاسلام میرزاپور ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی، به ارائه گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های این سازمان در مدارس پرداخت و گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با همکاری اداره آموزش و پرورش و با هدف ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان و نیز ارتباط بیشتر با آنان، برنامه‌های متنوع و مفرح؛ جشنواره مسابقات ورزشی در 12 مدرسه دخترانه و جشنواره آشپزی من و مامان را برگزار کرده است.

➕ وی در ادامه به برگزاری اولین و بزرگترین جشنواره بزرگ کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: جشنواره بچه های ایران، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و با هدف تعالی و رشد کودک و نوجوان برای اولین بار در سطح منطقه از 14 آذر ماه الی 24 دی ماه، در بازه زمانی چهل روزه، در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه و در سه سانس 8:30 صبح و 13:30 ظهر ویژه مدارس و 18 عصر ویژه خانواده ها بصورت کاملاً رایگان در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهد شد.

➕رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در رابطه با چگونگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: دانش آموزان و خانواده هایشان در کنار تماشای دو انیمیشن ایرانی و جذاب لوپتو و پسر دلفینی می توانند از دیگر برنامه‌های این جشنواره نیز مانند؛ جنگ شادی، اجرای عمو روحانی ها، مسابقه، عروسک‌گردانی، ایستگاه فرهنگی، ایستگاه عکاسی و... نیز بهره مند شوند.

➕ گفتنی است در پایان، پوستر های تبلیغاتی جشنواره بچه های ایران به کلیه مدیران مدارس توزیع و نحوه ثبت نام و تهیه بلیط رایگان به آنان اعلام شد.

آدرس کوتاه شده: