اولویت مدیریت شهری، ارتقا همه جانبه کیفیت خدمات شهری
شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱ ۸۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اولویت مدیریت شهری، ارتقا همه جانبه کیفیت خدمات شهری

اولویت مدیریت شهری، ارتقا همه جانبه کیفیت خدمات شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خانواده و امور بانوان شورای شهر اسلامشهر گفت: ارتقاء کیفیت خدمات شهری در عرصه های فرهنگی و ورزشی و عدالت محوری در ارائه خدمات از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام علی ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خانواده و امور بانوان شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر اسلامشهر، با نگاه ویژه اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری، در جهت اصلاح بافت فرسوده و رسیدگی به کمبودها تعاملات بسیار ارزنده ای با نماینده دفتر موقوفات مدرسه عالی شهید مطهری در اسلامشهر برای رفاه حال مردم عزیز انجام شده است .

➕وی افزود: از جمله این تعاملات، اضافه شدن یک معبر اصلی برای عبور و مرور مردم شریف منطقه شش اسلامشهر و تکمیل پروژه خیابان های نیمه تمام منتهی به بوستان شهید سلیمانی است.

➕ترکمن با بیان اینکه در مسئله ارتقاء فرهنگ ورزش در بافت فرسوده رخدادهای خوبی درحال انجام است، تاکیدکرد: با پیگیری‌های شبانه روزی اعضای شورای شهر و بویژه سازمان عمران و نوسازی شهرداری اسلامشهر، سالن چند منظوره ورزشی در این منطقه در حال احداث است که با همت شهرداری در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

➕عضو شورای شهر اسلامشهر ادامه داد: بعضی از مناطق اسلامشهر با توجه به جمعیت بالا، ظرفیت های متعددی در زمینه های ورزشی و فرهنگی دارد، اما بدلیل کمبود امکانات و فضای تخصصی برای استعداد یابی، این ظرفیت های عظیم ناشناخته می ماند که اقدامات موثری توسط شورای ششم جهت محرومیت‌زدایی فرهنگی و بویژه ورزشی در مناطق شش گانه اسلامشهر در حال انجام است که آغاز احداث 11 زمین چمن مصنوعی در بوستان های شهراسلامشهر برای جوانان و نوجوانان علاقه مند به عرصه ورزش از این موارد است.

➕رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خانواده و امور بانوان شورای شهر از احداث اولین زمین والیبال ساحلی با پیگیری‌های اعضای شورای شهر و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر خبرداد و گفت: اگر چه نسبت به جمعیت مناطق، زیرساخت های مناسبی برای بعضی از فعالیت های فرهنگی ورزشی و بودجه تخصیص یافته محدود است، اما با مدیریت درست می‌توان مشکل را رفع کرد.

➕ترکمن اذعان داشت: جمعیت برای هر کشور و منطقه به عنوان یک شاخص در قدرت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی قابل توجه بوده و جمعیت بالا و جوان امروزه یکی از شاخص‌های قدرتمندی کشورهااست و نگرانی امروز کشورهای غربی از جمعیت‌شان بیانگر این نکته بوده و تصویب قانون حمایت از خانواده و تأکیدات مقام معظم رهبری نشانگر اهمیت این موضوع است.

➕وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار و هدف کمیسیون فرهنگی و خانواده شورای اسلامی شهر برای سال 1401 با موضوع تحکیم بنیان خانواده و با توجه به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پیگیری‌های مشاور امور بانوان و خانواده کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر، برنامه‌های خوبی جهت آموزش خانواده ها با حضور اساتید برجسته برگزار گردیده و ادامه دار خواهد بود.

آدرس کوتاه شده: