جشنواره بچه های ایران در آستانه تکمیل ظرفیت
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۳ ۱۰۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جشنواره بچه های ایران در آستانه تکمیل ظرفیت

جشنواره بچه های ایران در آستانه تکمیل ظرفیت

بدلیل استقبال کم‌نظیر اسلامشهری ها از جشنواره بچه‌های ایران، در کم‌تر از یک هفته از آغاز ثبت نام، ظرفیت سانس های هفته اول و دوم و بخشی از سانس های هفته سوم تکمیل شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، معصومه فتح اللهی دبیر جشنواره بچه های ایران با اعلام این خبر گفت: دقایقی پس از رونمایی از پوستر اولین و بزرگترین جشنواره ‌سینمایی کودک و نوجوان در اسلامشهر، ثبت نام بلیت های این جشنواره آغاز و با استقبال بی نظیری مواجه شد و تاکنون حدود 7 هزار نفر از کودک و نوجوان به همراه خانواده برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

➕ فتح اللهی در ادامه افزود: در کمتر از چند روز ، ظرفیت کلیه سانس های اکران جشنواره تا هفته دوم و سانس‌ های ویژه مدارس تا هفته سوم تکمیل شده و ما برای استفاده بیشتر کودکان و نوجوانان 6 سانس فوق العاده نیز اضافه کردیم.

➕ دبیر جشنواره بچه های ایران افزود: به مناسبت روز جهانی معلولین نیز دو سانس فوق العاده ویژه مدارس استثنائی در جشنواره در نظر گرفته شده است که ان شاالله با حضور این دانش آموزان عزیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

➕ لازم به ذکر است جشنواره بچه های ایران به عنوان اولین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان در اسلامشهر، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از 14 آذر ماه لغایت 24 دی ماه در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می شود.

➕ همچنان ثبت نام کودکان و نوجوانان و مدارس ادامه دارد و مجموعه ها و افراد می توانند برای ثبت نام از شماره و آیدی معرفی شده اقدام نمایند.

آدرس کوتاه شده: