سرعت بخشی به پروژه های جاری با نظارت دقیق
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴ ۱۷۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
سرعت بخشی به پروژه های جاری با نظارت دقیق

سرعت بخشی به پروژه های جاری با نظارت دقیق

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: شورای شهر در تلاش است تا با نظارت دقیق موجب اجرای صحیح پروژه ها و سرعت بخشیدن به آنها شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک اظهارداشت: یکی از وظایف شورا نظارت بر نحوه عملکرد اجرای پروژه های عمرانی شهر است که بر کیفیت بیشتر اجرای پروژه ها تاثیر می گذارد و کمیسیون عمران شورای ششم در این مسیر تمام دقت نظر خود را به کار می‌بندد تا این پروژه ها طبق زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری برسند.

➕وی افزود: پروژه عظیم مترو جنوب غرب استان تهران در سه بخش حفاری مکانیزه تونل، ایستگاه میدان نماز و شفت میانی شاتره و پروژه کمربندی شمالی، احداث تقاطعات غیر همسطح میدان نماز و میدان قائم(عج) هزینه قابل توجهی برای شهرداری اسلامشهر داشته اما قطعاً بعد از اتمام کار همه شهروندان ساکن اسلامشهر و شهرهای همجوار از آن منتفع خواهند شد و نظارت شورای شهر بر سرعت اجرای کار می افزاید.

➕حورزاده با اشاره به برنامه های عمرانی شورای ششم در محلات تاکیدکرد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری در تمامی مناطق شش گانه اسلامشهر شاهد اجرای پروژه‌های خرد و کلان چون ادامه نهضت آسفالت، همسطح سازی و بهسازی و روشنایی معابر محلات و بوستان‌ها هستیم و اجرای پروژه عمرانی و ارائه خدمات شهری بر اساس تقسیم عادلانه خدمات در تمامی محلات اسلامشهر از محوری‌ترین برنامه های شورای ششم بوده که امروز پس از گذشت بیش از یک سال به نتیجه مطلوب رسیده ایم.

➕رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای شهر ادامه داد: از مهمترین کارهای در دست اجرای مدیریت شهری مطالعات و تعریف پروژه‌های عمرانی جدید در برنامه و بودجه سال 1402 است که طرح های احداث تقاطع های غیرهمسطح میدان نماز، میدان قائم(عج) و انتهای خیابان زرافشان به شهرک امام حسین(ع) را شامل می‌شود.

➕وی احداث بوستان بانوان و بوستان تقوی را دو پروژه عمرانی مهم خواند و تصریح کرد: مطالعات و نقشه برداری این دو بوستان در حال انجام است و به زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

آدرس کوتاه شده: