آماده باش کامل ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴ ۹۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آماده باش کامل ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر

آماده باش کامل ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر

با توجه به لزوم پیشگیری و جلوگیری از وقوع حوادث در هنگام بارش نزولات آسمانی، حوزه معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری و سازمان مدیریت پسماند در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، طی جلسه ای که در ساعت یک بامداد روز جاری و با حضور اعضای ستاد عملیات زمستانه شهرداری و پیمانکاران مربوطه برگزار شد بر آماده باش کلیه نیروها و ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز تاکید شد.

➕با ورود سامانه بارشی در استان تهران و احتمال وقوع آبگرفتگی و انسداد مسیرها و معابر سطح شهر، ستاد عملیات زمستانه معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری جلسه اضطراری و آماده باش اکیپ خدمات شهری مستقر در نواحی ششگانه و گشت زنی شبانه و کنترل موارد احتمالی نسبت به هدایت آبها به کانال ها و انهار و استقرار عوامل ثابت کارگری در نقاط حساس و آبگیر، انجام تمهیدات لازم جهت جلوگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر و خیابان، توزیع کیسه های شن و نمک و اجرای مانور ماشین آلات مکانیزه نمود.

➕حین انجام مانور و عملیات ستاد عملیات زمستانه، مرتضی خانعلی نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز با بازدید از مرکز عملیات و حضور در جلسه اضطراری و شبانه ستاد عملیات زمستانه، در جریان کم و کیف امور قرار گرفتند.

آدرس کوتاه شده: