برگزاری جلسه هم اندیشی و عملکردی در حوزه معاونت خدمات شهر
چهارشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۲۴ ۱۷۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری جلسه هم اندیشی و عملکردی در حوزه معاونت خدمات شهر

برگزاری جلسه هم اندیشی و عملکردی در حوزه معاونت خدمات شهر

جلسه هم اندیشی حوزه معاونت خدمات شهری در راستای ارتقای کیفیت عملکرد حوزه معاونت خدمات شهری جهت ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان برگزار و وظایف جدید هریک از واحدها به مدیران مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که به ریاست مدیر خدمات شهری و با حضور رئیس اداره خدمات شهری، مدیران پیمانکاران و مسئولین واحدهای مختلف خدمات شهری برگزار شد، علی نیا ضمن بیان اهمیت و جایگاه حوزه خدمات شهری گفت: حوزه خدمات شهری به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می شود و مهمترین و شاخص ترین وظایف ذاتی شهرداری از سوی واحدهای مختلف این معاونت اجرا می گردد لذا خدمات رسانی و بهبود کیفیت و مرتفع شدن مشکلات و نواقص پیش روی شهر اهمیت فراوانی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان است از این رو عوامل معاونت خدمات شهری به دلیل حضور مستمر و تاثیر گذار در شهر باید در ارائه خدمات رسانی به شهروندان بیش از سایر حوزه های شهرداری تلاش کنند تا شرایط فیزیکی مطلوبی در شهر ایجاد شود.

➕ در پایان به مدیران واحدهای حوزه خدمات شهری تاکید گردید علاوه بر انجام امور جاری شهر در پیگیری و توجه به مطالبات شهروندان که به طور چهره به چهره یا از طریق تماس تلفنی و سامانه الکترونیکی به کارشناسان مربوطه اطلاع رسانی می شود، دقت نظر داشته باشند.

آدرس کوتاه شده: