نخستین «دورهمی مادرانه» در اسلامشهر برگزار شد
سه شنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ ۵۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
نخستین «دورهمی مادرانه» در اسلامشهر برگزار شد

نخستین «دورهمی مادرانه» در اسلامشهر برگزار شد

نخستین دورهمی مادرانه با هدف تبیین مسائل مرتبط با افزایش جمعیت به همت مجمع بانوان انقلابی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر ویژه بانوان برگزار شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، این همایش با حضور مادران جوان و دارای 3 فرزند به بالا، مادران باردار و فرزندان آنها در سه بخش کارگاه مادرانه، مسابقات فرهنگی_ورزشی و مهد کودک در دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

➕ تبیین مساله جمعیت برای بانوان، توسعه فرهنگ ازدیاد جمعیت، ایجاد احساس امنیت برای خانواده‌های متدین در بوستان ها، توسعه اخلاق و معنویت در جامعه با استفاده از فضای بوستان ها، توجه به شادی و نشاط از جهت شکل گیری شخصیت سالم و با نشاط، پاسخگویی به سوالات و شبهات جمعیت، از اهداف و ویژگی های این دورهمی بود.

➕ در این همایش که در راستای حمایت از قانون جوانی و افزایش جمعیت به همت مجمع بانوان انقلابی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر انجام گرفت به کودکان و مادران باردار حاضر در این همایش جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید و از دو تن از فعالان و کنش‌گران در حوزه جمعیت و مسائل فرهنگی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: