رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: یادآوری خصایص امام راحل (ره) ما را در مسیرمان مستحکم‌تر می‌کند
چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰ ۳۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: یادآوری خصایص امام راحل (ره) ما را در مسیرمان مستحکم‌تر می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: یادآوری خصایص امام راحل (ره) ما را در مسیرمان مستحکم‌تر می‌کند

محمد مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: یادآوری برخی از خصایص و ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) مسئولین را در مسیر انقلاب و خدمات‌رسانی به مردم مستحکم‌تر می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، صبح امروز در چهل و هفتمین جلسه رسمی در صحن علنی شورا که باحضور همگی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر ، برخی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) اظهارداشت: دهه‌ی کرامت را خدمت همه ولایت مداران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و انشاءالله پیروان صدیق و راستین این بزرگان و اولیای خدا باشیم.

➕وی افزود: در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، هر ساله به جهت تبیین راهبردهای سالانه مقام عظمای ولایت بر خود لازم میدانیم برخی از خصایص و ویژگی‌های امام راحل (ره) را به تأصی از حضرت آقا بر خود تذکر دهیم که به نفع مؤمنین و خودمان است و ما را در مسیرمان مستحکم تر می‌کند.

➕سلیمی با اشاره به ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) تأکید کرد: دشمن شناسی، استکبارستیزی و استقامت بر اصول اصیل انقلاب اسلامی در طول سالها و اشرافیت به مقتضیات زمان از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) بوده و بر خود لازم میدانیم بعنوان سربازان ولایت و به پیروی از امامین انقلاب رهروان راستینی برای آنها باشیم.

➕رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در ادامه گفت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید شاید در نظام بین الملل کسی فکرش را هم نمی‌کرد که در دو بلوک شرق و غرب با نگاه‌های سیاسی مختلف یک ایدئولوژی و مکتبی به نام اسلام بیاید و نه تنها برای یک کشور بلکه برای جهان برنامه داشته باشد.

➕ایشان در پایان سخنان خود با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از 40 سال، انقلاب اسلامی با ایدئولوژی اسلام در نظام بین الملل با همه تهدیدها و هجمه‌ها نقش آفرینی می‌کند، تصریح کرد: در اصول تربیتی ما استعدادهای انسان در سختی ها شکوفا می‌شود و شخصیت واقعی انسان‌ها در بحران‌ها نمود پیدا می‌کند و انشاءالله ما بر این اصول مستحکم باشیم و با فهم درست مقتضیات زمان وظیفه‌ای که بر دوشمان است را به درستی عمل کنیم و شرمنده تاریخ نشویم.

➕گفتنی است که در چهل و هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، 7 لایحه مطرح شد که همگی با اکثریت آرا به تصویب رسید و 2 لایحه دو فوریتی نیز مطرح شد که یک لایحه مصوب و لایحه دیگر جهت بحث و بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی ارجاع شد.

آدرس کوتاه شده: