فرماندار اسلامشهر: باید اراده خودمان را برای جلو گیری از تخلفات ساختمانی به همه اثبات کنیم
سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۷ ۲۱۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
فرماندار اسلامشهر: باید اراده خودمان را برای جلو گیری از تخلفات ساختمانی به همه اثبات کنیم

فرماندار اسلامشهر: باید اراده خودمان را برای جلو گیری از تخلفات ساختمانی به همه اثبات کنیم

درجلسه توجیهی مدیران شهرداری اسلامشهر درحوزه ساخت و ساز ،دادستان اسلامشهر همگام با فرماندار اظهار داشتند در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی اگر نیاز باشد فرد یا مسئول خاطی را در هرکجا که باشد جلب میکنیم.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ درجلسه توجیهی مدیران شهرداری اسلامشهر درحوزه ساخت و ساز که با حضور دادستان ، فرماندار ، و فرمانده انتظامی شهرستان ومعاون عمرانی فرماندار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر برگزار شد به نکات بسیار مهمی اشاره شد .

➕حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر طی سخنانی به ساخت و سازهای غیر مجاز اشاره کردو گفت :باید بدانیم که چرا که تخلف صورت می گیرد وآن چیزی که الان مد نظر ماست موضوع جلوگیری از تخلفات ساختمانی در سطح شهرستان است یعنی اینکه چاره ای باندیشیم و از انجائیکه در این مقطع منو شما و دوستان مسئول هستیم و باید اراده خودمان را برای جلو گیری از تخلفات ساختمانی به همه اثبات کنیم . ➕حبیبی با مهم برشمردن جلسه توجیهی مسئولین در حوزه ساخت و ساز پیامی برای متخلفین در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز نیز داشت .

فرماندار اسلامشهر پیام این جلسه به بیرون و برای کسانیکه دنبال تخلف هستند و اینکه از این راه به جایگاهی برسند این است که مجموعه شهرستان اراده جدی و محکم دارد تا درمقابل تخلفات ساختمانی بایستد.

➕حبیبی در ادامه افزود : درست است که برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز کارهایی انجام شده است ولیکن قبول کنید که نه شما برای این مقدار قانع هستید و نه ما .

➕ظاهرا تخلفات و عوایدای آن برای عده ای آنقدرجذابیت دارد که عقبه ی محکمی و قوی را بوجود اورده اند و به راحتی از این کار منصرف نخواهد شد وباید در وهله ی اول خود مجموعه شهری و بعد نهادهای نظارتی در این موضوع ورود کنند .

➕وی ادامه داد : صحبتهایی شنیده میشود که عده ای از مسئولین و افراد شاخص هستند که برای ساخت و ساز غیرد مجازسفارشاتی میکنند که متاسفانه این موضوع صحت دارد ولی بنده در اینجا به شما عرض میکنم هیچ مقام و مسئولی در شهرستان از شخص بنده گرفته تا یک فرد عادی حق ندارد نسبت به تخلف غیر مجاز سفارش کند و اگر هرکسی از من حبیبی نام برد سعی کنید تا دامنه تخریبات ساختمانی آن کسی که از نام من استفاده کرده خیلی وسیعتر باشد و برخورد جدی تر با ایشان انجام دهید تا بقیه افراد سود جو حساب کار دستشان بیاید . و باید عرض کنم اعضای محترم شورای تامین و بقیه دوستان دست اندرکار هم دراین کار جدیت داشته ویک دل هستند.

➕همچنین در خصوص شورای شهر گفتند:شورای شهردر همه عملکرد شهرداری نظارت میکند هم قانون گذار است و هم ناظر پس وظیفه ی سنگین بردوش اعضای شورای اسلامی شهر بوده و شهرداری و مجموعه آن خود را ملزم به پاسخ گویی به نمایندگام مردم میدانند.

➕بی تردید کار شورای شهر خیلی سخت است که دقت کنند که اگر تخلفی صورت بگیرد قطعا شورای شهر هم زیر سئوال خواهند رفت و اگر کوتاهی انجام بگیرد واگر وضع به سمتی برود که برخورد سلبی صورت بگیرد قطعا نقش نظارتی شورا به خوبی انجام نگرفته و درکار خود موفق نبوده اند .

➕شاید این جلسه انذارو تبشیر باشد ولی قطعا با کارمند و کارشناس و مدیر و هرکس که تخلف کرده باشد که مستنداتی نیز موجود هست قطعا با ایشان و با عقبه آن افراد برخورد شدیدی خواهد شد. یعنی ما فقط سراغ کارمند نخواهیم رفت و دنبال کسانی هستیم که بصورت تشکیلاتی این کار را انجام میدهند .

➕فرماندار یک خبر هم از شهر چهاردانگه داشت و اظهار کرد : در شهر چهاردانگه تعداد 12 نفر متخلف و خاطی شناسایی شده و با استفاده از دستور قضایی با افراد خاطی و پشت پرده این تخلفات ساختمانی نیز برخورد جدی خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: