تصویب لایحه تامین اعتبار تکمیل مترو تهران- اسلامشهر از محل اوراق مشارکت
پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۱۴ ۴۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تصویب لایحه تامین اعتبار تکمیل مترو تهران- اسلامشهر از محل اوراق مشارکت

تصویب لایحه تامین اعتبار تکمیل مترو تهران- اسلامشهر از محل اوراق مشارکت

در چهل و هشتمین نشست رسمی شورای شهر لایحه تامین اعتبار جهت تکمیل مترو تهران -اسلامشهر از محل انتشار اوراق مشارکت سال 1402 به تصویب رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی در چهل و هشتمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا و شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی و واقعه 15 خرداد که در تاریخ کشور و جهان اثرگذار بوده اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر ساله در 14 خردادماه مسائل اساسی و راهبردی را با توجه به شرایط موجود در نظام بین الملل مطرح و ویژگی های امام راحل که می‌تواند برای فهم بهتر مسائل و اتخاذ تصمیمات درست مسئولان مثمر ثمر باشد را تبیین می کنند.

➕وی افزود: مقام عظمای ولایت در روزهای اخیر مسائل بسیار مهمی را به نخبگان و مسئولان مطرح فرمودند که یکی از آنها افزایش ایمان و امیدواری در بین مردم است، بارها در صحن شورا هم عنوان شده که هر عملی که موجب برهم زدن آرامش روانی مردم و کاهش سطح امیدواری شهروندان شود، مذموم بوده و اشکال دارد.

➕رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه مردم بصیر و فهیم انقلاب اسلامی با تمام هجمه های دشمن در این سال ها اصالت خود را حفظ کرده و پای انقلاب ایستاده اند، تاکید کرد: با همین دو مولفه ایمان و امیدواری به سراغ ادامه کار و خدمتگزاری به مردم می رویم و از شهردار هم می‌خواهیم در جلسه با مدیران سازمان ها و مناطق شهری این موضوع را یادآوری کند تا با وحدت رویه و همدلی مسائل و مشکلات را برطرف سازیم.

➕گفتنی است در چهل و هشتمین نشست رسمی شورا چهار لایحه مطرح شد که تنها یک لایحه به تصویب رسید و لایحه شهرداری موضوع صدور مجوز در خصوص اخذ قیمت سرانه عمومی اراضی قولنامه‌ای و مشاعی با نظریه کارشناس رسمی دادگستری برای بررسی بیشتر به شهرداری عودت داده شد و لایحه دو فوریتی شهرداری موضوع صدور مجوز در خصوص بررسی صورتجلسه مربوط به تعارضات کمربندی شمالی اسلامشهر با راه‌آهن با رای قاطع همه اعضای شورا و اعتراضات اعضا به تنظیم صورتجلسه یک طرفه مسئولان راه آهن که به ضرر مردم اسلامشهر است، مخالفت شد.

➕همچنین لایحه دو فوریتی تامین صدور مجوز در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل قطعه اول فاز یک مترو تهران- اسلامشهر از محل انتشار اوراق مشارکت سال 1402 به تصویب رسید.

آدرس کوتاه شده: