اجرای طرح ویژه شستشو و گند زدایی مخازن سطح شهر
پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶ ۱۴۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اجرای طرح ویژه شستشو و گند زدایی مخازن سطح شهر

اجرای طرح ویژه شستشو و گند زدایی مخازن سطح شهر

با توجه به ورود توده ی هوای گرم و پایدار و در راستای حفظ پاکیزگی محیط شهری، شستشوی شبانه مخازن زباله نیز آغاز شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود علی نیا مدیر خدمات شهری در توضیح این خبر گفت: شستشوی مخازن زباله در نقاط مختلف سطح شهر به صورت مستمر و روزانه انجام می گردیده که هم اکنون با توجه به ورود توده هوای گرم و پایدار و در جهت کاهش معضلات ناشی از زباله های شهری و حفظ پاکیزگی شهری، علاوه بر شستشو مخازن در شیفت صبح، این عملیات در شیفت شب هم انجام خواهد شد و نواحی خدمات شهری با دو برابر ظرفیت به این امر اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در طول 3 ماه فصل تابستان بعد از شستشوی مخازن، جداره های مخازن با سم ماندگار آجیتا مگس سم پاشی می‌شود تا از وجود حشرات مخصوصا مگس در محدوده مخازن جلوگیری شود.

علی نیا افزود: تنظیف و پاکسازی محله های شهر از نخاله و زباله به صورت مستمر درحال انجام است و طی برنامه ریزی های انجام شده در این حوزه شستشوی مخازن و جداول نهری که آب های سطحی و فاضلاب های خانگی در آن درجریان است، در طول هفته طی چند مرحله انجام می شود.

مدیر خدمات شهری در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم با رعایت اصولی انتقال زباله ها به مخازن، ما را در ارتقاء سلامت و بهداشت محیط و پاکیزگی شهر یاری نمایند.

#اسلامشهرسلام

آدرس کوتاه شده: