خدمتی دیگر از شهرداری و شورای اسلامی شهر/ بهره برداری از فاز نخست بوستان بانوان در بهمن ماه
سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲ ۱۵۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
خدمتی دیگر از شهرداری و شورای اسلامی شهر/ بهره برداری از فاز نخست بوستان بانوان در بهمن ماه

خدمتی دیگر از شهرداری و شورای اسلامی شهر/ بهره برداری از فاز نخست بوستان بانوان در بهمن ماه

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه از ماکت بوستان بانوان رونمایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، روز گذشته ماکت بوستان بانوان با حضور محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر، داود حورزاده، حجت الاسلام ترکمن و اکبر اسحقی از اعضای شورای اسلامی شهر، هوشمند عسگریان رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری، خبرنگاران و اصحاب رسانه رونمایی شد و حاضرین با توضیحات رئیس سازمان و اعضای شورای اسلامی شهر در جریان روند کار و پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.

هوشمند عسگریان در این خصوص اظهار داشت: با هدف تامین مکانی مناسب برای تفریح و ورزش بانوان، در 3 نقطه از سطح شهر پیشنهاد احداث بوستان بانوان داده شد که پس از بررسی های بسیار، پارک قائم به دلیل موقعیت مکانی مناسب تر، به عنوان پارک بانوان در نظر گرفته شد و عملیات احداث آن آغاز گردید که هم اکنون عملیات دیوار چینی این پارک با پیشرفت 85 درصدی در حال انجام است که با طی این مراحل، فاز اول این پارک در بهمن ماه اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: این پارک از نظر دید از ارتفاع بسیار مناسب است و به نحوی با فضای سبز طراحی خواهد شد که دید از بیرون و ارتفاع نداشته باشد تا بانوان بتوانند از امکانات این پارک که شامل مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین والیبال، تنیس روی میز، زمین بسکتبال، تیراندازی، سالن چند منظوره، خانه کودک، آلاچیق، رستوران و ... می باشد به راحتی و در کمال آسایش و امنیت استفاده نمایند.

محمدمهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر نیز پس از توضیحات تخصصی روسای کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر اظهار داشت: یکی از برنامه ها و خواسته های اعضای شورای اسلامی شهر احداث پارک بانوان بوده ، فضایی برای استفاده بانوان در ابعاد مختلف فرهنگی ، ورزشی، تفریحی و .. که خواسته 20 ساله بانوان اسلامشهری بوده، در همین راستا پیگیری ها و مطالعات و بررسی های لازم در این خصوص انجام شد و پس از آن پروژه احداث پارک بانوان در میدان قائم آغاز شد که خوشبختانه تاکنون پیشرفت مناسب و قابل توجهی داشته و انشالله در در اولین و کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید تا بانوان بتوانند در فضایی با کمال آرامش و امنیت به تفریح و ورزش خود بپردازند.

آدرس کوتاه شده: