امیدآفرینی اولویت‌ حوزه روابط عمومی است
چهارشنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ ۲۲۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
امیدآفرینی اولویت‌ حوزه روابط عمومی است

امیدآفرینی اولویت‌ حوزه روابط عمومی است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: مدیران روابط عمومی با انتقال اخبار خوب موجب رضایتمندی مردم و افزایش امیدآفرینی می‌شوند و امیدآفرینی جزء اولویت‌ها کار حوزه روابط عمومی است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، نشست صمیمی مدیران روابط عمومی شهرداری‌های استان تهران با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به میزبانی روابط عمومی شهرداری اسلامشهر در محل سالن همایش‌های شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

محمد صائبی، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در این نشست صمیمی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها، اظهار کرد: جهاد تبیین و ایجاد امیدآفرینی در جامعه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، مدیران روابط عمومی با انتقال اخبار خوب موجب رضایتمندی مردم و افزایش امیدآفرینی می‌شوند و امیدآفرینی جزء اولویت‌ها کار حوزه روابط عمومی است.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات حوزه روابط عمومی‌های ادارات، تاکید کرد: لزوم ایجاد شبکه ارتباطی بین همه دستگاه‌ها در اولویت است، به ویژه در استان تهران که کمیسیون‌های متعدد و حوزه‌های مختلفی برای بررسی مسائل و مشکلات وجود دارد، روابط عمومی می‌تواند نقش موثری در انتقال اخبار و نظرسنجی مردم ایفا کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: نمایان بودن فعالیت‌های روابط عمومی‌ها، ارزیابی این فعالیت‌ها و تقدیر از آنان و تلاش برای جبران کم کاری‌ها، حمایت استانداری تهران از مدیران روابط عمومی به عنوان سفیران اصلی حوزه اطلاع رسانی در مرکز شهرها، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در استان تهران و شهرستان‌ها، تجربه نگاری و انتقال تجربه مدیران با سابقه روابط عمومی برای نیروهای جوان به عنوان نقشه راه که موجب کاهش آزمون و خطا می شود، از مهمترین اهداف این نشست و لزوم تشکیل شبکه ارتباطی بین همه دستگاه‌ها است.

صائبی با تاکید بر اینکه رسانه جز خانواده بزرگ روابط عمومی است، تصریح کرد: روابط عمومی باید با رسانه‌ها ارتباط خوب و تنگاتنگی داشته باشد، اصول خبرنگاری نقد منصفانه است و موضوعات باید برای رضایتمندی مردم در حوزه روابط عمومی مطرح و پیگیری شود.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی در نخستین نشست را تشکیل شبکه واحدی برای اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط بیشتر در بین مدیران این بخش برشمرد و گفت: با ایجاد شبکه واحد اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی می‌توان علاوه بر ایجاد ارتباط مستمر بین اعضا، انتقال سریع اخبار و مطالب و اطلاع از فعالیت‌های مدیران روابط عمومی و همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها در صورت نیاز و ایجاد رقابت بین مدیران، باعث دیده شدن افراد فعال وهم چنین ایجاد انگیزه بیشتر برای رفع موانع حضور کمرنگ برخی مدیران روابط عمومی در فعالیت‌ها شد.

گفتنی است در این نشست مدیران روابط عمومی شهرداری‌های استان تهران به بیان نقطه نظرات و چالش‌های موجود در حوزه فعالیتی خود پرداخته و پیرامون مباحث تخصصی روابط عمومی به گفت‌وگو پرداختند و در خاتمه با حضور در محوطه شهرداری اسلامشهر عکسی به یادگار گرفتند.

آدرس کوتاه شده: