بازدید مسئولین شهرستان اسلامشهر از سازمان ترافیک شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ۰۷:۲۷ ۱۳۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
بازدید مسئولین شهرستان اسلامشهر از سازمان ترافیک شهرداری اسلامشهر

بازدید مسئولین شهرستان اسلامشهر از سازمان ترافیک شهرداری اسلامشهر

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر بهمراه داود سرمدی معاون عمرانی فرمانداری، داود حورزاده عضو شورای اسلامی شهر و محسن حمیدی شهردار اسلامشهر از پروژه های در حال انجام سازمان ترافیک بازدید کردند .

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،در راستای اجرای مصوبات دولت محترم و انجام وظایف قانونی حسین حبیبی فرماندار، داود سرمدی معاون عمرانی فرمانداری، داود حورزاده عضو شورای اسلامی شهر و محسن حمیدی شهردار اسلامشهر ضمن حضور در این سازمان ،ضمن دیدار چهره به چهره با رئیس وپرسنل سازمان ترافیک ،از زحمات رئیس و پرسنل سازمان ترافیک ، در انجام وظایف خود بویژه تلاشهای شبانه روزی دراجرای اصلاح هندسی و تعریض میدان الغدیر تقدیر و تشکر نمودند.

حبیبی گفت :اصلاح هندسی و تعریض میدان الغدیر ، یکی از بزرگترین پروژه های روان سازی ترافیک در شهرستان بشمار رفته و رضایتمندی حد اکثری شهروندان از این کار ، موئید این کار شبانه روزی بوده است.

فرماندار اسلامشهر طی سخنانی از عوامل اجرایی، پشتیبانی و نظارتی تمامی پروژه ها در چند سال اخیر،( اجرای پروژه های اصلاح هندسی معابر و میادین اصلی) مخصوصا پروژه اصلاح هندسی و تعریض میدان الغدیر که با تردد بیش از 250 هزار خودرو بصورت روزانه بر ایمن سازی مسیر، و محور تردد افزوده شده است تقدیر و تشکر ویژه نمود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه صحبت های خود به موضوع راه اندازی هرچه سریعتر مرکز تعویض پلاک خودروهای سبک اشاره داشته و افزود: این اقدام نیز یکی از خدمات مهم شهرداری در جهت ایجاد رفاه عمومی برای شهروندان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید که از بخشهای مختلف سازمان صورت گرفت، فرماندار اسلامشهر با حضور در مرکز مانیتورینگ سازمان از اقدامات شهرداری و سازمان ترافیک در نصب و راه اندازی دوربین های نظارتی و دوربین های پایش ترافیکی و همچنین رفع نقاط حادثه خیز توجه به افزایش جمعیت و وسعت شهرستان در چند سال اخیر،همچنین نیاز به تجهیز بیش از پیش زیرساخت های ترافیکی را از اهم اقدامات آتی برشمرد.

آدرس کوتاه شده: