اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت | از جشن های باشکوه در بیش از 18 محله و بوستان تا جشن بزرگ 2 کیلومتری عید غدیر خم در اسلامشهر
یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۱ ۲۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت | از جشن های باشکوه در بیش از 18 محله و بوستان تا جشن بزرگ 2 کیلومتری عید غدیر خم در اسلامشهر

اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت | از جشن های باشکوه در بیش از 18 محله و بوستان تا جشن بزرگ 2 کیلومتری عید غدیر خم در اسلامشهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از برگزاری بیش از 18 جشن و جنگ شادی ویژه دهه ولایت در محلات و بوستان‌های سطح شهر خبر داد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام میرزاپور در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت اظهار داشت: مراسم فرهنگی و مناسبتی جشن‌های باشکوه دهه ولایت مقارن با اعیاد فرخنده قربان تا غدیر خم در مناطق مختلف اسلامشهر از روز پنجشنبه 8 تیر ماه آغاز شد و تا یکشنبه 18 تیر ماه ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: سلسله جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی قربان تا غدیر در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت و ترویج باورهای دینی همراه با افزایش نشاط اجتماعی شهروندان در نقاط مختلف شهر برگزار گردید که این برنامه‌ها با استقبال پرشور شهروندان و خانواده‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر به برنامه زمانبندی این مراسمات اشاره کرد و افزود: 8 تیر ماه، بوستان شهید سلیمانی، 9 تیر ماه، بوستان توحید، 13 تیر ماه، بوستان ترنم، 12 تیر ماه، بوستان جانبازان، 14 تیر ماه، بوستان شهدای گمنام، 15 تیر ماه، خیابان امامزاده عقیل، مزار شهدای گمنام دارالسلام، بوستان شهید ندایی، بوستان شهید حججی، میدان شهرک باغنرده، بوستان شهدا، بوستان شهید نواب صفوی، میدان شهید مطهری، میدان محله باغ فیض و 18 تیر ماه، بوستان الغدیر میزبان برگزاری این جشن‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی بودند.

وی برگزاری جشن بزرگ 2 کیلومتری عید غدیر خم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در واوان و فینال مسابقات فوتبال جام غدیر را از دیگر ویژه برنامه‌های عید غدیر اعلام کرد.

حجت الاسلام میرزاپور به میزبانی از شهروندان در جشن 2 کیلومتری عید غدیر اشاره کرد و گفت: فعالیت‌ها و جشن‌های غدیر در اسلامشهر به شیوه‌ای برنامه‌ریزی شد که با برپایی بیش از 150 موکب مردمی و سازمانی در چهار بخش؛ فرهنگی، اجتماعی، صلواتی و ورزشی همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح در بخش سرگرمی، کودکان، مسابقات فرهنگی، ارائه فعالیت‌های سلامت محور و ... شاهد حضور پرشور بیش از 100 هزار نفر در این جشن بودیم که بزرگترین اجتماع تاریخ مردم اسلامشهر را رقم زد.

 وی در پایان ضمن اشاره به هم افزایی و مشارکت محلات، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های مردمی برای برپایی جشن‌های باشکوه قربان تا غدیر گفت: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی شامل مولودی خوانی، نمایش طنز، مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای گروه سرود و نورافشانی از ویژه برنامه‌هایی بود که در این ایام با مشارکت و همکاری محلات و نهادهای مردمی برگزار شد.

آدرس کوتاه شده: