جشنواره تابستانی دختران آفتاب فعالیت خود را آغاز کرد
دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ۲۴۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
جشنواره تابستانی دختران آفتاب فعالیت خود را آغاز کرد

جشنواره تابستانی دختران آفتاب فعالیت خود را آغاز کرد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از آغاز اجرای جشنواره تابستانی دختران آفتاب در اسلامشهر خبر داد.



???? به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام میرزاپور به جزئیات برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره با شعار «نشاط و بالندگی» از 24 تیرماه آغاز و تا 24 شهریورماه، در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت 7:30 صبح تا 17 عصر، با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و آموزنده ویژه دختران متولد سال‌های 85 تا 90 اجرا می شود.

➕ وی ترویج سبک زندگی فعال در راستای سبک زندگی اسلامی–ایرانی، افزایش درصد غنی سازی فعالیت های اوقات فراغت و ارتقای سلامت جسمی و روانی دختران نوجوان، افزایش سهم ورزش از سلامت و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد بستر جهت استعدادیابی و کمک به رشد و توسعه آنان را از اهداف این جشنواره برشمرد.

➕رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر با اشاره به بخش های مختلف و متنوع این جشنواره تأکید کرد: این جشنواره حول 6 محور آموزش های قرآنی، کارگاه‌های مهارتی، کارگاه مهارت‌های گفتگو با فرزندان (ویژه والدین)، آموزش‌های هنری، مسابقات ورزشی و اردوهای تهرانگردی برگزار خواهد شد.

➕وی افزود: ویژه برنامه های معنوی ماه محرم، آموزش حفظ موضوعی قرآن کریم، برگزاری کارگاه دختر دست نیافتنی، کارگاه فبک (فلسفه برای نوجوانان و جوانان)، کارگاه ادب، آموزش مهارت­های دهگانه زندگی و افزایش سطح سلامت روانی نوجوانان از دیگر برنامه های اجرایی جشنواره دختران آفتاب است.

➕میرزاپور در پایان تصریح کرد: واحد مشاوره و پشتیبانی از بخش های مهمی است که برای شرکت کنندگان در این طرح درنظر گرفته شده است که بعد از اتمام بخش اول جشنواره نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

➕ لازم به ذکر است بخش دوم جشنواره تابستانی دختران آفتاب از اوایل مهر ماه سال جاری، همزمان با بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: