اجرای طرح ویژه جمع آوری بساط گستران معبر میانی میوه تره بار اسلامشهر
شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱ ۲۲۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اجرای طرح ویژه جمع آوری بساط گستران معبر میانی میوه تره بار اسلامشهر

اجرای طرح ویژه جمع آوری بساط گستران معبر میانی میوه تره بار اسلامشهر

معاون خدمات شهری از اجرای طرح ویژه جمع‌آوری و ساماندهی بساط‌گستری و رفع سد معبر در معبر میانی میدان میوه تره بار و آزاد سازی به دستور دادستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق با بیان اینکه در فصل تابستان افزایش بساط گستری در ساعات طولانی، برهم‌زدن زیبایی شهر و نادیده‌گرفتن حقوق شهروندی است، گفت: این پدیده در معبر میانی میدان میوه و تره بار تبدیل معضلی برای شهروندان و کسبه شده بود که موجب از بین رفتن امنیت، اختلال در رفت و آمد و انسداد معابر شده بود.

➕معاون خدمات شهری رفع سد معبر را از خواسته‌های به‌حق کسبه و شهروندان برشمرد و افزود: به همین منظور شهرداری اسلامشهر با مشارکت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری، همراه با ادوات سازمان مدیریت پسماند بایک دستگاه لودر و2 دستگاه کامیون، عوامل کلانتری 15 امامزاده عقیل، تیم انضباط شهری و ناحیه ویژه نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی بساط‌گستران و رفع سد معبر اصناف و همچنین آزاد سازی در این راسته اقدام نمود که رضایت عموم کسبه و شهروندان را در پی داشت .

➕وی در پایان از صاحبان مشاغل و غرف و حجره ها خواستار رعایت حقوق شهروندان و رعایت قوانین در راستای فضایی آرام و ایجاد بستر مناسب جهت خرید و مایحتاج شهروندان در معابر، شد.

آدرس کوتاه شده: