رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تاکید کرد؛ اقدامات جدی در خصوص تامین زمین برای دارالسلام باید صورت بگیرد
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ ۲۰۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تاکید کرد؛  اقدامات جدی در خصوص تامین زمین برای دارالسلام باید صورت بگیرد

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تاکید کرد؛ اقدامات جدی در خصوص تامین زمین برای دارالسلام باید صورت بگیرد

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه رسمی با تاکید بر اینکه هرچه سریعتر باید زمین مورد نیاز در جهت افزایش قبور مورد نیاز تامین شود، گفت: از ابتدای سال جاری اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر پیگیر تامین زمین برای توسعه دارالسلام بوده و تاکید دارند که شهرداری و سازمان مدیریت آرامستانها هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری و به نتیجه برسانند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حورزاده با توجه به خریداری زمین پیشنهادی از سوی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری اسلامشهر اظهار داشت: هرچند که خرید زمین و توسعه دارالسلام یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است، اما باید در خرید زمین دقت لازم اعمال شود تا مشکلات حقوقی در آینده گریبانگیر شهرداری نشود.
داود حورزاده رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در ادامه اظهارات خود افزود: خدماتی که در دارالسلام ارائه می شود چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی قابل تقدیر است اما موضوع تامین زمینی که از لحاظ حقوقی و قانونی مشکل نداشته باشد باید هرچه سریعتر انجام شود.
وی با اظهار اینکه طرح های لازم برای توسعه و افزایش خدمات در آرامستان دارالسلام باید هرچه سریعتر اجرا شوند، یادآور شد: اعضای شورای شهر مجدانه پیگیر این موضوع هستند و از شهردار و مدیریت سازمان انتظار دارند تا هرچه سریعتر زمین مورد نیاز را تامین کنند تا شاهد توسعه آن باشیم.
آدرس کوتاه شده: