همزمانی زنگ آغاز سال تحصیلی با زنگ آغاز ایثار و مقاومت در منطقه شش
دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۱ ۴۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
همزمانی زنگ آغاز سال تحصیلی با زنگ آغاز ایثار و مقاومت در منطقه شش

همزمانی زنگ آغاز سال تحصیلی با زنگ آغاز ایثار و مقاومت در منطقه شش

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز مدارس و شروع سال تحصیلی جدید با حضور علی ترکمن نائب رئیس شورای اسلامی شهر،منوچهر صادقی مدیر منطقه شش به صدا درآمد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، همزمان با اولین روز مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و هماهنگ با سراسر ایران اسلامی، زنگ آغاز مدارس و شروع سال تحصیلی و زنگ ایثارو مقاومت در مدرسه شهبد کریمی زند درمنطقه شش اسلامشهر به صدا درآمد.

در این مراسم که باحضور علی ترکمن نائب رئیس شورای اسلامی شهر،منوچهر صادقی مدیر و معاونین شهرداری منطقه شش، یاسین جعفر زاده مدیر عامل آرامستان دارالسلام ، فرماندهی کلانتری شهرک امام خمینی (ره) و جمعی از خانواده های شهداء ، ایثارگران و خانواده های دانش آموزان این مدرسه برگزار شد ، ترکمن طی سخنانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده های این عزیزان و معلمان ابراز داشت : فضای مدارس باید با نشاط باشد لذا مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف تلاش کنند سال تحصیلی را در محیطی شاد و جذاب آغاز کنند تا با ارشاد و راهنمایی درست به فرزندان این مرزو بوم آینده ای روشن برای کشور اسلامی ترسیم و اساتید ، دانشمندان و پزشکان و درنهایت انسانهای خوبی به جامعه تحویل داده شود.

صادقی مدیر منطقه شش نیز در سخنانی ضمن تبریک اغاز سال نو و آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز امامت حضرت ولیعصر (ع) در روزهای اتی آینده ای روشن برای تمامی دانش آموزان این مرزو بوم را از خداوند منان خواستار شدند.

در پایان و پس ازاجرای مراسم باشکوه آغاز مدارس که با برنامه های متنوعی همراه بود ، مدرسه خیر ساز شهید کریمی زند افتتاح و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با بهره برداری از این مدرسه خیر ساز نواخته شد.
آدرس کوتاه شده: