برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اسلامشهر
دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۵ ۳۷۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اسلامشهر

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اسلامشهر

همایش پیاده روی خانوادگی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج ورزش همگانی، ارتقای سلامت جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر؛ این همایش با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، هادی ایلکا فرمانده ناحیه سید الشهدا، حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر، مرتضی خانعلی عضو شورای اسلامی شهر، سرهنگ راستگو رئیس پلیس امنیت شهرستان اسلامشهر و برخی دیگر از مسئولین شهری و جمعی از ورزشکاران و شهروندان اسلامشهری برگزار شد و اقشار مختلف مردم همراه خانواده، مسیر مقابل سپاه اسلامشهر تا میدان قائم را پیاده روی کردند.
 
در حاشیه این همایش چندین برنامه فرهنگی و ورزشی اجرا شد و در پایان نیز به قید قرعه به 16 نفر از حاضران، جوایزی از جمله دوچرخه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدّس اهداء شد.

 در تقویم ایران هفته دفاع مقدس جزء آن دسته از مناسبت های پرافتخاری است که بزرگداشت آن به هر شکلی یک وظیفه و ضرورت ملی محسوب می شود زیرا آرامش و امنیتی که امروز در جامعه حاکم است به دلیل رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از تمامیت ارضی کشور مقابل رژیم بعث عراق دفاع کردند.
آدرس کوتاه شده: