با آغاز هسته ی مرکزی و اولیه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اسلامشهر مطرح شد؛
سه شنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ ۱۴۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
با آغاز هسته ی مرکزی و اولیه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اسلامشهر مطرح شد؛

با آغاز هسته ی مرکزی و اولیه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اسلامشهر مطرح شد؛

افزایش روحیه جهادی با بهره مندی از طرح ها و ایده های خلاقانه

با تاکید داود حورزاده، مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر اسلامشهر با برگزاری اولین جلسه کمیته مشاوران رییس شورای اسلامی شهر، فعالیت خود را آغاز کرد.
 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای اهداف مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اسلامشهر و با تاکید رییس شورا، اولین جلسه کمیته مشاوران برگزار و ضمن معرفی اعضای این کمیته نقطه نظرات مشاوران مطرح شد.

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این جلسه با اشاره به اینکه مدیریت شهری موفق است که برای نقاط ضعف و قوت خود تولید فکر داشته باشد، گفت: قرار بر این است تا در مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اسلامشهر از نقطه نظرات کارشناسی شده به عنوان خروجی تولید فکر برای برون رفت از موانع توسعه شهری استفاده شود.

حورزاده ضمن بیان اینکه در پارلمان شهری کمیسیون های تخصصی به خوبی از عهده موضوعات مطرح شده بر آمدند و نتیجه آن موفقیت در اجرای پروژه های کلان شهری بوده است، افزود: شورای شهر اسلامشهر این قابلیت را دارد ضمن بهره مندی از کمیسیون های تخصصی شورا، با راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهش ها، در ایجاد طرح ها و ایده های خلاقانه موفق تر عمل کند.

وی خاطر نشان شد: ضمن آنکه با بهره گیری از نتایج این مرکز مطالعات و پژوهش ها روحیه جهادی را در مدیریت شهری افزایش خواهیم داد، در اجرای پروژه ها نیز با اولویت بخشی و سنجش چرایی اجرای پروژه ها، قطعا به نتایج بهتری خواهیم رسید.

داود حورزاده رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با ابراز اینکه در حوزه فعالیت شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این روزهای پرمشغله عمرانی، تمام اعضا در کمیسیون های تخصصی فعال هستند، ادامه داد: با نیاز به نقطه نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف شهری که از بیرون فعالیت های مدیریت شهری را نظاره‌گر هستند، کمیته های مختلفی در حوزه های شهری در این مرکز راه اندازی شده است.

در پایان جلسه اعضای مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اسلامشهر نقطه نظرات اولیه خود را ارایه داده و مقرر شد هر کدام در جلسات تخصصی کمیته ها موضوعات مطرح شده را مورد برسی قرار دهند.

گفتنی است این مرکز در حوزه های شهرسازی، حقوقی، عمران ، حمل و نقل و ترافیک، امور قرآنی، بانوان و خانواده، مالی و حسابرسی، اقتصادی و سرمایه گذاری، امور ورزشی، فرهنگی هنری، اجتماعی، امور ایثارگران، خدمات شهری، آموزش و ... فعالیت خواهد کرد.
آدرس کوتاه شده: