تولید حدود 35 هزار تن آسفالت در 6 ماه ابتدای سال جاری
سه شنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ ۱۶۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تولید حدود 35 هزار تن آسفالت در 6 ماه ابتدای سال جاری

تولید حدود 35 هزار تن آسفالت در 6 ماه ابتدای سال جاری

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تولید حدود 35 هزار تن آسفالت در 6 ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهرف بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند با اعلام این خبر روند تولید آسفالت در 6 ماه ابتدای سال 1402 که معادل تولید روزانه 188 تن بوده را نشانگر عزم جدی این مجموعه در تحقق شعار خدمت رسانی به مردم شریف اسلامشهردانست و افزود ؛ این مقدار تولید نسبت به مدت 6 ماهه مشابه سال قبل حدود 15 درصد رشد داشته که تمامی مراحل تولید آن از قبیل مواد اولیه و محصول تحت پایش و نظارت آزمایشگاه آسفالت قرار گرفته تا بتوان آسفالتی با کیفیت همراه با کاهش هزینه تولید نمود .

 وی همچنین به کاهش هزینه حداقل 300 هزار تومانی تولید برای هر تن با کیفیت استاندارد و مقدار کاهش هزینه 10 میلیارد و 500 میلیون تومانی در 6 ماهه سال جاری اشاره نمود و افزود ما معتقدیم ارزش این تولید بسیار فراتر از این مقادیر میباشد . چرا که استفاده حداکثری از پتانسیل انسانی وتجهیزات ، بروز رسانی علم تولید ، خود باوری و ... ارزشهایی هستند که قابل محاسبه عددی نمیباشد .

 بذرگری در پایان ابزار امیدواری نمود تا با ادامه این روند ، کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر امسال به رکورد جدیدی در تولید آسفالت با کیفیت دست پیدا کند.
آدرس کوتاه شده: