احداث نخستین مرکز تخصصی آتش‌نشانی شهرستانهای استان تهران در اسلامشهر
چهارشنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ ۱۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
احداث نخستین مرکز تخصصی آتش‌نشانی شهرستانهای استان تهران در اسلامشهر

احداث نخستین مرکز تخصصی آتش‌نشانی شهرستانهای استان تهران در اسلامشهر

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر از ایجاد و بهره‌برداری از نخستین مرکز تخصصی آتش نشانی شهرستانهای استان تهران طی روزهای آتی در شهر اسلامشهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در پنجاه و پنجمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر با حضور تمامی اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری اسلامشهر و اصحاب رسانه برگزار شد داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به ایام پیش رو اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران و رزمندگان عزیز را گرامی می‌داریم و خدا را شاکریم که توفیق دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا نصیب بنده و دیگر اعضای شورا در این ایام شد.
وی افزود: در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی ضمن تبریک بازگشایی مدارس به جامعه فرهنگی، از معاونت خدمات شهری شهرداری و مسئولان آموزش و پرورش اسلامشهر بابت اندیشیدن تمهیدات لازم برای تسهیل در عبور و مرور و حضور دانش آموزان در مدارس تشکر می‌کنم.
حورزاده در ادامه با اشاره به نزدیکی روز آتش نشان بیان کرد: در بحث طرح اسلامشهر من با همفکری و زمانبندی توسط شهردار و اعضای شورا هر هفته یک رویداد و اتفاق جدید در شهر رقم خواهد خورد که بهره‌برداری از نردبان هیدرولیکی و افتتاح نخستین مدرسه تخصصی آتش نشانی استان تهران در روزهای آتی از این دست است.
وی ادامه داد: برای نخستین بار هسته اولیه و مرکزی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر روز گذشته ایجاد شده و قرار است توسط متخصصین و کسانی که در مدیریت شهری صاحب نظر و ایده و در بحث مطالعات دانش بنیان صاحب فکر هستند برنامه ریزی شود و دایره این مرکز به زودی گسترش خواهد یافت و پروژه‌هایی که در شورای ششم بر اساس دانش بنیان پیگیری می‌شود، همچنین در سایر پروژه‌ها هم بر اساس علم محوری و پژوهشی حرکت خواهیم کرد.
آدرس کوتاه شده: