به همت دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر آغاز شد: نخستین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در اسلامشهر
شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۱ ۵۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
به همت دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر آغاز شد:  نخستین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در  اسلامشهر

به همت دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر آغاز شد: نخستین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در اسلامشهر

نخستین دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان در راستای ارتقاء سطح دینی و فرهنگی، به همت دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر و با همکاری مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی، عصر روز گذشته، چهارشنبه 12 مهرماه، با تدریس مریم ادیب کارشناس ارشد روانشناسی و علوم قرآن و حدیث و مولف کتاب های ، لحظه‌ای درنگ و مدرس دوره‌های تدبر در قرآن ، منظومه رشد و تربیت فرزند، و با حضور 160 نفر از مربیان قرآن و معلمان فعال و علاقمندان به تدبر و فهم در قرآن، در محل سالن همایش شهید بهشتی دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.
 این دوره آموزشی که بصورت فشرده در 12 الی 15 جلسه برگزار خواهد شد، شامل دوره های؛ تدبر در قرآن ، فهم قرآن در دبستان و تربیت مربی نوجوان می باشد و شرکت کنندگان بعد از اتمام این دوره آموزشی، تخصص لازم را کسب نموده و قابلیت و توانمندی ارائه و آموزش به کودکان و نوجوانان را خواهند داشت.
 گفتنی است؛ هدف از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی کودک و نوجوان، استفاده از افراد مستعد در حوزه تربیتی و غنی‌سازی آن‌ها و درنهایت به‌کارگیری آن‌ها جهت حضور به عنوان مربی در مدارس و مساجد است.
آدرس کوتاه شده: