تقدیر مدیر منطقه شش از فرماندهی و پرسنل کلانتری 19 اسلامشهر
یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲ ۹۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تقدیر مدیر منطقه شش از فرماندهی و پرسنل  کلانتری 19 اسلامشهر

تقدیر مدیر منطقه شش از فرماندهی و پرسنل کلانتری 19 اسلامشهر

همزمان با هفته نیروی انتظامی مدیر و مسئولین منطقه شش شهرداری، با حضور در کلانتری 19 شهرک امام خمینی(ره) از فرماندهی و پرسنل کلانتری تجلیل کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، منوچهرصادقی مدیر منطقه شش ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان برکف نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی شهرستان اسلامشهر و بالاخص کلانتری 19 شهرک امام خمینی (ره) درتامین امنیت شهروندان ، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان ساکن شهرک امام حسین علیه السلام و شهرک امام خمینی (ره) اشاره کرد وآنرا لازمه آرامش مردم دانست.
صادقی همچنین اشاره کرد :اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه ایست که آسان بدست نیامده و برای این اعتمادسازی چه بسیار خونهای عزیزان فدای این انقلاب شده است که امنیت پایدار وارتقاء سطح رضایتمندی مردم مرهون زحمات و ازجان گذشتگیهای نیروهای ،نظامی ، انتظامی و امنیتی بوده و ما همیشه و درهمه حال قدردان زحمات این عزیزان بوده وهستیم .
در ادامه این نشست صمیمی فرماندهی کلانتری 19 شهرک امام خمینی (ره) اظهار داشت: الحمدالله شاهد تعامل بسیار خوبی از سوی شهرداری منطقه شش در همه جهات کاری با این مجموعه انتظامی بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
در پایان، از فرماندهی و مجموعه کلانتری شهرک امام خمینی توسط مدیر منطقه شش تقدیر شد.
آدرس کوتاه شده: