اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در سطح شهر
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱ ۲۶۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در سطح شهر

اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در سطح شهر

معاون خدمات شهری شهردار از اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر با هدف ساماندهی و رفع سد معبر در سطح معابر جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، بهزاد شعبانی معاون خدمات شهری شهرداری در توضیح این خبر افزود:در راستای درخواست‌های مکرر شهروندان با واحد 137 شهرداری در خصوص آزاد سازی معابر و شریانهای اصلی شهر و رفع سد معبر در ساعات پیک ترافیک، طرحهای ویژه سد معبر با همکاری پلیس و پلیس راهور از هفدهم مهرماه آغاز شده است و در زمان اوج ترافیک و زمانهای قبل از تعطیلی مدارس تیم های ویژه شهرداری نسبت به‌ آزاد سازی معابر اقدام می نمایند.

شعبانی با اشاره به اینکه درراستای رعایت حقوق شهروندان و عابرین پیاده در محور های پرتردد شهر، مغازه هایی که به تعهدات خود عمل نکرده بودند، برخورد و اخطارهای لازم به آنها صادر شد و از استمرار طرح ویژه انضباط شهری در سایر محورهای شناسایی شده و مورد درخواست شهروندان در سطح شهر خبرداد.

گفتنی است بر اساس تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام نماید .
آدرس کوتاه شده: