شهردار اسلامشهر در سومین هفته از اجرای پویش "اسلامشهر من" خبر داد: چهار پروژه ورزشی تقدیم مردم اسلامشهر شد
پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۲ ۱۷۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
شهردار اسلامشهر در سومین هفته از اجرای پویش "اسلامشهر من"  خبر داد: چهار پروژه ورزشی تقدیم مردم اسلامشهر شد

شهردار اسلامشهر در سومین هفته از اجرای پویش "اسلامشهر من" خبر داد: چهار پروژه ورزشی تقدیم مردم اسلامشهر شد

شهردار اسلامشهر در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و ورزشی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسراییل و همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، از افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و ورزشی در سومین هفته از پویش "اسلامشهر من" خبر داد و گفت: چهار پروژه عمرانی ورزشی زمین چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع)، زمین والیبال ساحلی در شهرک قائمیه، زمین جمن مصنوعی و همچنین پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی در شهرک واوان در هفته ورزش و تربیت بدنی تقدیم شهروندان و ورزشکاران اسلامشهری شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حمیدی در ادامه صحبت های خود در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی اسلامشهر که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، مهندس سرمدی معاون فرماندار، مدیران و روسای سازمانهای شهرداری و همچنین اهالی شهرک امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت های، عمرانی، فرهنگی و ورزشی، مدیریت شهری اسلامشهر تمرکز ویژه ای بر روی شهرک امام حسین (ع) دارد، افزود: زمین زمین چمن مصنوعی شهرک امام حسین(ع) با مساحت هزار و هفتصد متر مربع احداث شده که 900 متر مربع آن مختص زمین چمن و الباقی مساحت نیز برای رختکن، سرویس های بهداشتی و محوطه اختصاص دارد.

شهردار اسلامشهر با خاطر نشان شدن اینکه توسعه سرانه ورزشی، سلامت شهروندان را به همراه دارد، ادامه داد: عملیات عمرانی این زمین چمن با اجرای خاکبرداری، زیر سازی، اجرای جدولگذاری پیرامونی، کفپوش معابر کناری، احداث زمین چمن و احداث 48 متر مربع ابنیه های لازم این مجموعه با نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

حمیدی در ادامه توسعه زیرساخت های فرهنگی ورزشی در منطقه شش اسلامشهر خبر داد و افزود: همزمان با افتتاحیه اولین زمین چمن شهرک امام حسین، اجرای دومین زمین چمن مصنوعی نیز در ضلع شمالی شهرک امام حسین (ع) آغاز شده است که در حال حاضر اقدامات اولیه آن در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه صحبت های خود با اعلام این خبر که برای اولین بار در اسلامشهر زمین والیبال ساحلی با مساحت 450 متر مربع که 392 متر آن مختص زمین والیبال با تلاش مدیریت شهری اسلامشهر انجام شد تا زیر نظر مربیان متخصص ورزش والیبان ساحلی شاهد شکوفایی ورزش والیبال ساحلی همچون والیبال سالنی در اسلامشهر باشیم، افزود: امیدواریم در این زمین والیبال ساحلی که با استانداردهای لازم احداث شده است شاهد مسابقات ملی و فرا ملی باشیم.

شهردار اسلامشهر با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تا آخر سال پویش "اسلامشهر من" ادامه خواهد داشت، گفت: دو پروژه دیگراز پروژه های ورزشی که امروز بهره برداری خواهد شد، زمین چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری به همراه جاده سلامت در شهرک واوان است که بر اساس سیاست های فرهنگی شهر اسلامشهر به اجرا رسیده است.

رضا عظیمی عضو شورای اسلامی شهر اسلامشهر با خاطر نشان شدن اینکه افتتاح پروژه های ورزشی ضمن آنکه دارای نقش ورزشی است، نقش مهمی نیز در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در میان شهروندان دارد، گفت: پروژه های ورزشی موجب رونق و تجلی فرهنگ و شکل زندگی مردم دارد و هرچه این پروژه ها بیشتر شود قطعا در زندگی شهروندان تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

 عظیمی با بیان حدیثی در خصوص ارزش عدالت و بخشش، افزود: به فرموده امیرالمومنین (ع) که ارزش حدیث بالاتر از بخشش است، لازم است تا مدیران نهادها و ادارات و به خصوص مدیریت شهری اسلامشهر عدالت را در راس برنامه های خود قرار دهیم.

در پایان آیین بهره برداری از چهار پروژه عمرانی ورزشی در سومین هفته از پویش "اسلامشهر من"، حجت الاسلام برقراری با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی که با تلاش خود در تلاش هستند تا در مناطق ششگانه اسلامشهر پروژههای عمرانی را به نتیجه برسانند، اظهار داشت: اجرای پروژه های ورزشی در کنار سلامت شهروندان موجب کاهش بزه، بیماری و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

امام جمعه اسلامشهر در ادامه صحبت های خود ابراز کرد: شهری که به عنوان شهر قهرمانان ورزشی معروف است، همه شهروندان آن باید ورزشکار باشند و این اقدامات صورت گرفته شرایط لازم را برای رسیدن به این مهم فراهم می کند.

برقراری امام جمعه اسلامشهر با اشاره به حملات وحشیانه اسراییل به مردم فلسطین تاکید کرد: اگر بلایی در جایی از کره زمین نازل می شود به دلیل امتهان مردم کشورهای دیگر است و همه ما در برابر این اقدام جنایتکارانه اسراییل مسئول هستیم و باید از آنها حمایت کنیم.
آدرس کوتاه شده: