برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل
سه شنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۲۴ ۱۱۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل

برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل

اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، کارگروه تخصصی هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهر اسلامشهر با حضور محمدرضا نوروزی مدیر ستاد بحران، جلیل قاسمی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری، احمد صفری رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ورئیس کارگروه اطلاع رسانی و هشدار ستاد مدیریت بحران شهرداری و کارشناسان و نمایندگان ادارات مختلف، سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر آغاز بکار نمود.

در این جلسه که بمنظور پیگیری دستورالعمل، هشدارها و اقدامات لازم در خصوص پدافند غیر عامل برگزار شد، نمایندگان با طرح موضوعات و اقدامات انجام شده در حیطه فعالیت اداره و یا سازمان خود به طرح موضوعات و پیشنهادات خود پرداختند.


احمد صفری رییس کارگروه اطلاع رسانی و هشدار ستاد مدیریت بحران شهرداری ضمن خیر مقدم به حاضرین و با اشاره به شعار نکوداشت هفته پدافند غیرعامل" ایران پایدار ، به وسعت ایمان، به بلندای امید" بر حفظ انسجام در بحران و جلوگیری از آسیب ها تاکید نمود و در خصوص مسائل و موضوعاتی همچون آموزش شهروندی، اجرای مانورهای آمادگی و .. به بحث و گفتگو با حاضرین در جلسه پرداخت.

در ادامه محمد رضا نوروزی سرپرست مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه شهرداری اسلامشهر ، آمادگی ستاد را در خصوص برگزاری مانورها و پدافندهای مشترک با سازمان آتش نشانی، اورژانس، جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش در خصوص موضوعاتی همچون آموزش و اسکان و برپایی چادرهای اضطراری و موقت، اطفاء حریق، پدافند زلزله، مانور حمل و مداوای مصدومین و تولید محتوای پدافند غیر عامل در سطح شهرستان و سطح مدارس شهرستان اعلام نمود .
آدرس کوتاه شده: