برقراری 1633 تماس مردمی با سامانه 137 در مهر ماه سال جاری
دوشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۲ ۳۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برقراری 1633 تماس مردمی با سامانه 137 در مهر ماه سال جاری

برقراری 1633 تماس مردمی با سامانه 137 در مهر ماه سال جاری

مدیر سامانه 137 از برقراری 1633 تماس شهروندی در مهر ماه خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، طبق آمار استخراج شده از درگاه نرم افزار سامانه 137 در مهر ماه سال جاری تعداد 1633 تماس ورودی شهروندی احصاء شده که از این تعداد 976 مورد ثبت و به حوزه های اجرایی مربوطه ارجاع شده است.

گفتنی است از مجموع درخواست های مردمی ثبت شده موضوعات مرتبط با ( فضای سبز شهری، نظافت معابر و مسیل ها و آسفالت معابر ) به ترتیب بیشترین آمار فراوانی ارجاع پیام ها را به خود اختصاص داده اند که در این بین مناطق 1 و 2 بیشترین سهم از پیام های ارجاعی را داشته اند.

نرم افزار بکار گیری شده در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری اسلامشهر مدرنترین و به روز ترین نرم افزار حال حاضر در این حوزه بوده که همزمان مورد استفاده کلانشهرهایی همچون تهران و کرج است.این سامانه تمام هوشمند به صورت برخط امکان ثبت، ضبط و ارجاع روزانه پیام های شهروندان را داشته و کارشناسان این سامانه نیز به فوریت نسبت به پیگیری، بازخورد سنجی و تعیین تکلیف پیام ها تا حصول نتیجه نهایی اقدام می‌نمایند.

لازم بذکر است امروزه به مدد این سامانه مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری به طور چشمگیری کاهش یافته که این امر موجب تسهیل و تسریع در انجام امور و حصول نتیجه از سوی شهروندان عزیز گردیده است، که می‌توان آنرا در راستای توسعه دولت الکترونیک جزء دستاوردهای مثبت و رو به جلو شهرداری اسلامشهر ارزیابی کرد.
آدرس کوتاه شده: