برگزاری مانور اسکان اضطراری در محل ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۷ ۱۰۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری مانور اسکان اضطراری در محل ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر

برگزاری مانور اسکان اضطراری در محل ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر

مراسم نکو داشت هفته پدافند غیر عامل با برگزاری مانور اسکان اضطراری در ستاد مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، روز گذشته مانور اسکان اضطراری (برپایی چادر، کارگاه آموزشی تئوری و عملی، اطفا حریق، حمل مصدوم فرضی و ...) همزمان با هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، روسای سازمان ها و مدیران مناطق و برخی مدیران در محل ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر برگزار شد.
این مانور عملیاتی با پخش آژیر آماده باش برای عوامل ستاد برگزاری کلید خورد و درادامه با برپایی انفجار و آتش سوزی و اطفاء حریق توسط پرسنل آماده بکار آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر عملیاتی شد.
در ادامه مسئولین شهرستان با بازدید از برپایی چادرهای اسکان اضطراری و عملیات حمل مصدومین توسط تیم هلال احمر و تجهیزات و لوازم در داخل چادرهای اسکان اضطراری بازدید بعمل آوردند.
 محمد رضا نوروزی مدیر بحران و حوادث غیر مترقبه شهرداری اسلامشهر ضمن تشریح این مانور عملیاتی از کلیه پرسنل و عوامل دخیل برگزاری این مانور از جمله سازمان آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اداره اورژانس شهرستان اسلامشهر تقدیر نمود.
در این راستا با برگزاری کارگاه آموزش و پخش کلیپ های آموزشی و جلسه با ارائه مطالب و پیشنهادات و انتقادات با حضور مسئولین فرمانداری،شورای شهر، آتش نشانی و هلال احمر به پایان رسید‌.
آدرس کوتاه شده: