برگزاری کارگاه های آموزشی تئوری و عملی مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹ ۱۴۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری کارگاه های آموزشی تئوری و عملی مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر

برگزاری کارگاه های آموزشی تئوری و عملی مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر

آموزش مقدماتی تئوری و عملی خود امدادی و دگر امدادی، با همکاری و مشارکت مدیریت آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اداره اورژانس شهرستان اسلامشهر و همچنین واحد آموزش و آمادگی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در سایت مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر برگزار گردید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمدرضا نوروزی مدیر حوادث غیرمترقبه و بحران شهرداری، ضمن تأکید بر ارتقاء دانش و آمادگی شهروندی در مواجهه با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین آحاد جامعه (خصوصاً نسل جوان و دانش آموزان) بیان کرد: مردم اگر بدانند در هنگام وقوع حادثه چگونه رفتار کنند شاهد کاهش خسارت های مالی و جانی خواهیم بود.
وی ادامه داد: با یادگیری اقدامات مقابله با حوادث و سوانح، ترس و اضطراب در فرد در هنگام مواجه شدن با حوادث بسیار کاهش می یابد و این آموزش ها برای نسل جوان و دانش آموزان سطح شهر اسلامشهر بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد.
یادآور است برگزاری این کارگاه های آموزشی به مناسبت نکوداشت پدافندغیرعامل و یوم الله 13 آبان در سال 1402 آغاز گردیده و شامل دوره های تئوری و عملی اطفاء حریق، پدافند غیرعامل، خود امدادی و دگر امدادی و ... می باشد و طی چند هفته آتی سایر مدارس دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش شهرستان نیز تحت پوشش این کلاس‌های آموزشی در سایت مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر قرار خواهند گرفت.
آدرس کوتاه شده: