اقدامات شهرداری اسلامشهر در حوزه بازآفرینی شهری
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۹ ۱۵۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اقدامات شهرداری اسلامشهر در حوزه بازآفرینی شهری

اقدامات شهرداری اسلامشهر در حوزه بازآفرینی شهری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری اسلامشهر در جلسه شورای مسکن گزارشی از فعالیت‌های ستاد بازآفرینی شهری ارائه کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهرستان اسلامشهر با حضور معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و مسئولین شهرستان اسلامشهر در حوزه مسکن و شهرداران اسلامشهر و چهاردانگه و احمد آبادمستوفی در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.
وکیلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری اسلامشهر در این جلسه با اشاره به پهنه بافت‌های فرسوده شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: از 159 هکتار بافت فرسوده در شهرستان اسلامشهر 104 هکتار در شهر اسلامشهر و مابقی در شهر چهاردانگه است.
➕وی افزود: با هدف بازآفرینی فضاهای شهری جمع آوری آب‌های سطحی، نوسازی آسفالت، تامین روشنایی معابر فرعی و اصلی، اعطای تخفیف در صدور پروانه ساخت بافت‌های فرسوده، احداث زمین‌های چمن و افزایش سرانه ورزشی، احداث پارک شش و نیم هکتاری، بازگشایی معابر، رفع مشکلات اسناد قولنامه‌ای و اوقافی و صدور سند برای این اسناد انجام شده است.
➕وکیلی تصریح کرد: احداث ایستگاه تاکسی، احداث فضای سبز حاشیه‌ای، تکمیل سالن ورزشی چند منظوره، تکمیل سایت مدیریت بحران، بازگشایی خیابان امام حسین(ع) و تغییر کاربری‌ها در دستور کار ستاد بازآفرینی قرار دارد و در حال انجام است.
آدرس کوتاه شده: