18 هزار اسلامشهری مهمان هفته اوّل و دوم جشنواره بچه های ایران
یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۹ ۲۷۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
18 هزار اسلامشهری مهمان هفته اوّل و دوم جشنواره بچه های ایران

18 هزار اسلامشهری مهمان هفته اوّل و دوم جشنواره بچه های ایران

دبیر دومین جشنواره بچه‌ های ایران از استقبال فوق‌العاده مردم اسلامشهر از جشنواره بچه های ایران خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، معصومه فتح اللهی درخصوص استقبال گسترده شهروندان اسلامشهری از دومین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان در اسلامشهر اعلام کرد: در دو هفته اول این جشنواره که از 24 آبان ماه لغایت 3 آذر ماه، در 55 سانس اجرا شد، بیش از 18 هزار و 500 نفر از کودکان و نوجوانان اسلامشهری به همراه پدر و مادرهایشان مهمان ما بودند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم منطقه و شهرستان های همجوار از این جشنواره افزود: همچنین در دو هفته نخست جشنواره، 46 مدرسه و مجموعه فرهنگی و اجتماعی در جشنواره بچه های ایران شرکت کردند.

در پایان، فتح اللهی با اشاره به آغاز ثبت نام هفته سوم جشنواره بیان کرد: شهروندان عزیز اسلامشهری می توانند جهت ثبت نام رایگان و شرکت در هفته سوم این جشنواره، از روز سه شنبه 17 آذرماه ساعت 18 در سایت http://Eslamshahrticket.ir اقدام نمایند.
 
 بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان جنوب غرب استان تهران با عنوان بچه های ایران برای دومین سال متوالی، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از 24 آبان ماه لغایت 13 دی ماه به مدت 24 روز بصورت کاملا رایگان در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می شود.
آدرس کوتاه شده: