پایان باشکوه بخش اول جشنواره بچه های ایران 2/استقبال پرشور بیش از 26 هزار شهروند اسلامشهری
یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵ ۸۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پایان باشکوه بخش اول جشنواره بچه های ایران 2/استقبال پرشور بیش از 26 هزار شهروند اسلامشهری

پایان باشکوه بخش اول جشنواره بچه های ایران 2/استقبال پرشور بیش از 26 هزار شهروند اسلامشهری

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از اتمام بخش اول جشنواره بچه‌های ایران 2 خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر،حجت‌الاسلام سید بهنام میرزاپور رئیس ستاد جشنواره بچه های ایران با ابراز خرسندی از استقبال پرشور مردم از دومین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان اعلام کرد: در بخش اول جشنواره که از 20 آبان ماه آغاز شد و در 15 آذرماه خاتمه یافت، بیش از 26 هزار مخاطب اسلامشهری در آن شرکت کردند.

  وی در خصوص جزئیات بخش اول جشنواره افزود: در بخش اول که در 70 سانس، به مدت 13 روز اکران شد، بیش از 57 مدرسه و مهد کودک، 60 مجموعه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در آن شرکت کردند و به دلیل استقبال بی نظیر شهروندان اسلامشهری، 10 سانس فوق العاده نیز ویژه مراکز خیریه، مدارس استثنایی و ... ایجاد شد که با اجرای برنامه های مفرح؛ جنگ شادی، نمایش عروسکی، نقاشی روی صورت و ... توانست لحظات شاد و جذابی را برای بچه های خوب اسلامشهری به ارمغان بیاورد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با اشاره به تعطیلی 9 روزه جشنواره به مناسبت ایام فاطمیه و اجرای نمایش مادر آسمانی در این ایام افزود: در بخش دوم جشنواره که از 29 آذرماه آغاز و در حدود 55 سانس اکران خواهد شد، میزبان بیش از 20 هزار مخاطب اسلامشهری خواهیم بود.

  در پایان میرزاپور با اشاره به نحوه ثبت نام در بخش دوم جشنواره تصریح کرد: شهروندان عزیز اسلامشهری می‌توانند جهت شرکت در بخش دوم جشنواره و تهیه بلیط رایگان، از روز سه شنبه 27 آذرماه، ساعت 14، از طریق سایت اسلامشهر تیکت به نشانی؛
???? http://www.eslamshahrticket.ir
اقدام نمایند.

 بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان جنوب غرب استان تهران با عنوان «بچه های ایران»، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر برای دومین سال متوالی از 20 آبان ماه لغایت 13 دی ماه به مدت 24 روز در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می شود.
آدرس کوتاه شده: