تصویب لایحه متمم بودجه تجمیعی 1402 شهرداری اسلامشهر
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲ ۲۹۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تصویب لایحه متمم بودجه تجمیعی 1402 شهرداری اسلامشهر

تصویب لایحه متمم بودجه تجمیعی 1402 شهرداری اسلامشهر

با همراهی و همدلی اعضای شورا و شهرداری لایحه متمم بودجه تجمیعی 1402 شهرداری اسلامشهر به تصویب رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، شصت و یکمین جلسه رسمی شورای شهر بصورت فوق العاده با حضور رئیس و همه اعضای شورا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای شهر اسلامشهر برگزار و لایحه متمم بودجه تجمیعی 1402 شهرداری اسلامشهر با رعایت 60درصد عمرانی و 40درصد جاری در جهت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی به تصویب رسید.

 داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست با تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده توسط شهرداری برای عمران و آبادانی شهر اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده و فعالیت‌های عمرانی که از سوی شهرداری علی رغم مسائل و مشکلات و کمبودها در تامین منابع مالی صورت گرفته، تسریع در روند بررسی متمم بودجه موجب می‌شود پروژه‌های در حال اجرای شهرداری طبق زمانبندی تعیین شده و با سرعت پیش رود و زمان بیشتری برای بررسی و تصویب بودجه سال آینده داشته باشیم.

 وی افزود: از اعضای شورای شهر به ویژه کمیسیون تخصصی برنامه و بودجه که در روند بررسی فنی و کارشناسی موضوع متمم، بیلان‌ها و حسابرسی جلسات متعددی را برگزار کردند و همینطور مدیران شهرداری که همکاری لازم را برای بررسی این موضوعات داشتند، تشکر می‌کنم.

 رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در بحث رفع مسائل و مشکلات پیش آمده بین شهرداری و راه آهن با تشکر از تاکید دکتر قالیباف بر رفع مشکلات بوجود آمده برای پروژه کمربندی شمالی، شهردار با تشکیل جلسات کارشناسی هرچه سریع‌تر این معارضات را رفع و پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 حورزاده ادامه داد: از معاونت عمرانی شهرداری و شهردار منطقه یک اسلامشهر که در تسریع تکمیل پروژه عمرانی کمربندی شمالی تلاش کردند و این پروژه در ماه‌های اخیر با سرعت خوبی پیش رفته تشکر می‌کنم.

 در شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که صبح امروز به صورت فوق العاده برگزار شد، لایحه پیشنهادی شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص اصلاح و متمم بودجه تجمیعی سال 1402 شهرداری اسلامشهر و سازمان‌های تابع مطرح و با رای همگی اعضا به تصویب رسید.

 همچنین نامه فرمانداری اسلامشهر موضوع مصوبات پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر هم قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.
آدرس کوتاه شده: