جلسه ارزیابی و هدایت کاریِ خدمات شهری شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳ ۶۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه ارزیابی و هدایت کاریِ خدمات شهری شهرداری اسلامشهر

جلسه ارزیابی و هدایت کاریِ خدمات شهری شهرداری اسلامشهر

روز گذشته جلسه ارزیابی و هدایتِ کاری امور خدمات شهری در سالن جلسات حوزه معاونت خدمات شهری، به ریاست بهزاد شعبانی معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که با حضور مدیر خدمات شهری، مدیران ستادی و نمایندگان سازمان های مرتبط، کارشناسان و معاونین خدمات شهری مناطق ششگانه شهرداری برگزار شد، شعبانی ضمن تکریم هفته زن و روز مادر و تبریک به بانوان شاغل در شهرداری، بر لزوم توجه به اولویت های کاری در حوزه خدمات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید نمود و اظهار داشت: آنچه که امروز شهروند عزیز از شهرداری مطالبه دارد، بحث خدمات دهی مطلوب است. بحث این است که خدمات شهری به عنوان پیشانیِ شهرداری، در میدان عمل درست عمل کند و رضایت شهروندان بایستی در راس امور باشد.
➕وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان مهم ترین اولویت در حوزه خدمات شهری، آمادگی نیروها و عوامل خدوم در بحث عملیات زمستانه و تامین تجهیزات لازم است که در صورت بارش نزولات آسمانی، دچار مشکل و سردرگمی نشوند. این آمادگی را نه تنها از بدنه معاونت خدمات شهری، بلکه از مناطق ششگانه هم انتظار داریم و جا دارد مناطق در هر بخشی که توانایی دارند، با معاونت خدمات شهری در جهت رفع مشکلات، همسو شوند.

در ادامه جلسه قلی پور مدیر خدمات شهری نیز ضمن بررسی و ارائه گزارشی از کم و کیف فعالیت های معاونین خدمات شهری مناطق، بر لزوم دخالت مناطق و پایِ کار بودن در تمام امور خدمات شهری تاکید کردند و خواستار همکاری بیشتر مناطق در این حوزه شدند.

➕در این جلسه نماینده سازمان مدیریت پسماند و معاونین خدمات شهری مناطق ششگانه به طور مجزا به ارائه گزارش کاری و لیست تجهیزات و ماشین آلات خود پرداخته و برخی از مشکلات و موانع موجود در حوزه کاری خود را مطرح کردند.
➕لازم به ذکر است، پس از استماع گزارش پیام های مردمی واحد 137 شهرداری اسلامشهر و بررسی تراز پیام ها و درخواست های مردمی، مواردی همچون بررسی تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه در راستای آمادگی در طرح عملیات زمستانه و ستاد برف روبی، لزوم نظارت دقیق بر تخلیه نخاله های ساختمانی در سطح شهر و کنترل بر تخلفات احتمالی در این بخش ، لزوم اجرای طرح ناحیه محوری و منطقه محوری خدمات شهری، اجرای عملیات مستمر لایروبی انهار و کانال ها و سپتیک های سطح شهر با توجه به فصل بارش، دقت نظر در تامین تجهیزات لازم برای عوامل خدمات شهری توسط پیمانکاران، بحث کنترل دقیق تر بر اجرای طرح طعمه گذاری جانوران موذی همچون موش، بحث نظارت دقیق بر اجرای طرح هرس درختان مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
آدرس کوتاه شده: