تصویب تخفیف 15درصدی عوارض صدور پروانه در صورت پرداخت تا بهمن ماه
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴ ۱۵۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تصویب تخفیف 15درصدی عوارض صدور پروانه در صورت پرداخت تا بهمن ماه

تصویب تخفیف 15درصدی عوارض صدور پروانه در صورت پرداخت تا بهمن ماه

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر از تصویب لایحه تخفیف 15 درصدی عوارض صدور پروانه در صورت پرداخت یکجا تا بهمن ماه جاری خبرداد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: در شصت و دومین جلسه رسمی شورای شهر لایحه دوفوریتی پیرامون تخفیف عوارض صدور پروانه در صورت پرداخت یکجا مطرح و به تصویب رسید؛ با این شرایط که اگر مودیان بتوانند عوارض صدور پروانه را در بهمن ماه پرداخت کنند تنها 85 مبلغ کل پایه را پرداخت و شامل 15 درصد تخفیف می‌شوند.

 وی افزود: اگر مودیان بتوانند عوارض صدور پروانه را در اسفند ماه پرداخت کنند تنها 90درصد قیمت پایه را پرداخت و شامل تخفیف 10 درصدی شهرداری می شوند.

  حورزاده با اشاره به طرح تعریض خیابان امام محمدباقر(ع) تاکید کرد: در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون مجوز شورای ترافیک شهرستان مبنی بر تثبیت وضع موجود خیابان امام محمدباقر(ع) و حذف طرح تعریض آن خیابان هم مطرح و به تصویب رسید.

 رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ادامه داد: از دیگر لوایح مهم شصت و دومین جلسه رسمی شورای شهر چند لایحه مربوط به تملک عرصه و عیان چند ملک برای طرح تعریض گذر 24متری حاشیه راه‌آهن بود که همگی مصوب شد تا اجرای پروژه 24متری کنارگذر راه‌آهن که موجب کاهش بارترافیکی محور آیت الله سعیدی خواهدشد، سرعت گیرد.
آدرس کوتاه شده: