تملک املاک در پروژه 24متری کنار گذر راه آهن در منطقه یک
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲ ۱۸۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تملک املاک در پروژه 24متری کنار گذر راه آهن در منطقه یک

تملک املاک در پروژه 24متری کنار گذر راه آهن در منطقه یک

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در شصت و سومین نشست رسمی شورا گفت: در راستای اجرای پروژه 24متری کنارگذر راه آهن در منطقه یک، چندین ملک دیگر تملک و آزادسازی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تشریح مصوبات شصت و سومین نشست رسمی شورا اظهارداشت: در راستای اجرای پروژه 24متری کنارگذرراه‌آهن در منطقه یک، چندین ملک دیگر تملک و آزادسازی شده است.
 وی افزود: در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شهری، تاکنون 100 ملک تملک و آزادسازی شده است.
 حورزاده با تقدیر از معاونتشهرسازی، مدیریت منطقه یک شهرداری و اداره املاک و مستغلات شهرداری که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تملک املاک مورد نظر اقدام می کنند، گفت: برای آزادسازی مسیر 24متری گذر راه آهن در منطقه یک، باید درحدود 240ملک تملک شود که تاکنون صد ملک تملک شده بزودی شاهد اجرای فاز نخست حدفاصل میدان ولایت تا خیابان امام محمد باقر(ع) این پروژه خواهیم بود.
 رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه بازگشایی معابر یکی از مولفه های توسعه پایدار شهری است، بیان کرد: علاوه بر آزادسازی املاک در پروژه 24متری کنارگذر شمالی، روند تملک املاک مورد نظر جهت بازگشایی معابر در تمام نقاط شهر، با همت اعضای شورا و مدیریت شهری به صورت جدی دنبال می شود.
آدرس کوتاه شده: