پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز
چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰ ۱۵۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز

پیام شهردار اسلامشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با صدور پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:
ماه مبارک شعبان ماهی است که مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت، که به برکت وجودشان همواره نور امید در دلها و دیدگان مومنین و پیروانشان تجلی می یابد.
سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری بزرگ مردانی است که با تاسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند و چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.
اینجانب با گرامیداشت اعیاد خجسته ماه شعبان، سوم شعبان سالروز میلاد با برکت امام حسین (ع)و روز پاسدار، چهارم شعبان سالروز میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و همچنین پنجم شعبان میلاد امام سجاد(ع) را خدمت پاسداران و جانبازان گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شهر اسلامشهر تبریک عرض می نمایم و موفقیت و پیروزی روز افزون را از خداوند منان خواستارم.
محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر
آدرس کوتاه شده: