بررسی بودجه 1403 شهرداری اسلامشهر در نشست رسمی شورا
دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ ۹۳
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
بررسی بودجه 1403 شهرداری اسلامشهر در نشست رسمی شورا

بررسی بودجه 1403 شهرداری اسلامشهر در نشست رسمی شورا

بودجه 1403 و دستور العمل و بخشنامه ضوابط اداری پیشنهادی شهرداری در شصت و ششمین نشست رسمی شورا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، شصت و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر صبح امروز باحضور رئیس و تعدادی از اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.
 داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست با تبریک ایام پیش رو اظهار داشت: همانند دو سال گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تمایل دارند تا بودجه پیشنهادی شهرداری سال 1403 بررسی و به تصویب برسد تا در ابتدای سال 1403 ابلاغ و پروژه ها و اقدامات شهرداری با قوت پیش رود.
 وی افزود: اهتمام اعضای شورا برای تصویب بودجه تا پایان بهمن ماه نشان از دقت نظر اعضا است که معتقدند فعالیت و کاری در شهرداری در ابتدای سال آتی معطل بودجه نماند.
 رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تقدیر از کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تاکید کرد: جلسات متعدد تخصصی در کمیسیون برنامه بودجه با همراهی اعضا برگزار شده و کمیسیون تلفیق هم هفته گذشته برگزار و تغییرات لازم در بودجه اعمال و مواردی حذف و یا افزوده شد.
  حورزاده گفت: در این نشست که بصورت غیرعلنی برگزار می‌شود، ابتدا موضوع کاهش بودجه پیشنهادی مطرح و سپس دستورالعمل بودجه قرائت و بررسی می‌شود.
 وی در ادامه از شهردار درخواست کرد تا پروژه‌های نیمه کاره قابل افتتاح را تا پایان سال سریعتر اجرا و در نیمه شعبان به بهره‌برداری برسانند.
 قابل ذکر است در شصت و ششمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر اسلامشهر 4 لایحه مطرح شد که 3لایحه مصوب و لایحه پیشنهادی شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص بودجه تجمیعی شهرداری و سازمان‌های تابع سال 1403 و بخشنامه اجرایی مربوطه بصورت غیرعلنی مورد بررسی قرار گرفت.
 گفتنی است لایحه پیشنهادی شهرداری موضوع درخواست صدور مجوز در خصوص اجاره عرصه به مساحت تقریبی 1845 متر مربع متعلق به شهرداری به بخش خصوصی جهت ایجاد گذر گردشگری بابت ارائه غذا، سوغات و صنایع دستی واقع در ورودی شهرک واوان از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی به مدت یک سال برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری مورد بررسی قرار گرفت و با اعلام نظر اعضای شورا با 30درصد افزایش قیمت پایه و به مدت اجاره یک ساله به تصویب رسید.
آدرس کوتاه شده: